הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחד הצלפים הטובים בעולם: "אין לי ספק שליורה הייתה עזרה מבפנים"
הצלף הקנדי מאחת היחידות המובחרות ביותר אמר כי הגג עליו התמקם היורה היה המקום "הכי ברור בעולם" ו"אפילו תלמיד כיתה ז'" היה מבין את זה

יוצא צבא ששירת ביחידת הצלפים מהטובות בעולם, מסרב להאמין שתומס מת'יו קרוקס, שניסה לרצוח את הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, פעל לבדו – וטען כי אפילו "תלמיד כיתה ז'" ידע שהגג עליו טיפס היה המקום "הכי ברור" לבדיקה.

"אני מכיר היטב את הפריסה באירועים מסוג זה, ומה העבודה צריכה להיות", אמר הצלף בדימוס דאלאס אלכסנדר בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שעות אחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ בעצרת הבחירות בפנסילבניה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ואתמול, מה שקרה, אין לי ספק שליורה הייתה עזרה ממישהו בתוך הסוכנות, ארגון או ממשלה", טען אלכסנדר.

"בשנייה שראיתי את התצלום האווירי של מה שקרה, זה מיד לא היה לי הגיוני", אמר בעודו מתייחס לטווח הראייה הישיר מהגג עליו טיפס החשוד.

אלכסנדר, ששירת בצבא הקנדי במשך 14 שנים ביחידת צלפים שנחשבת עם כמות החיסולים הגדולה בעולם, אמר: "אתה אפילו לא צריך להיות צלף. זה הדבר הברור מאליו. המקום הכי ברור בעולם כולו... אתה יכול להיות תלמיד כיתה ז' שחושב 'מה צריך לעשות כדי לאבטח את המקום?', ובכן, בואו נסתכל על הגגות האלה שנמצאים כמעט בטווח אפס".

 

 

דברים דומים נשמעו גם מפי מת'יו מרפי, ששירת ביחידה מובחרת ביותר, וגם כן דחה את האפשרות ש"איזה ילד בן 20 שנראה כאילו שיחק מבוכים ודרקונים במרתף של אמא שלו" הצליח כמעט ולחסל את טראמפ.

"אתם רוצים לספר לי שהילד הזה עבר את כל רמות האבטחה, איכשהו נכנס לבניין הקרוב ביותר לנשיא, עלה לגג ואז היה לו זמן לפרוק את הרובה, לשכב, ואז לירות בין חמש עד שמונה יריות לעבר הנשיא?".

"אין שום סיכוי שהילד הזה הצליח לעלות לשם ולירות בנשיא, מבלי הרבה עזרה מבפנים", הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE