הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אילון מאסק גמר עם קליפורניה – ועוזב אותה לחלוטין
המיליארדר התייחס לחקיקה שאושרה על ידי המושל שמוציאה את ההורים מחיי ילדיהם, ואמר כי "זה הקש ששבר את גב הגמל" – SpaceX ומטה X עוברים רשמית לטקסס

אילון מאסק הודיע ביום שלישי שהוא מעבר את המטה של SpaceX ושל פלטפורמת המדיה החברתית X מקליפורניה אל טקסס – זאת שעות אחרי שהמושל גווין ניוסום חתם על החקיקה האוסרת על אנשי הוראה לספר להורים על הנטיות המיניות או השינויים המגדריים שעוברים ילדיהם.

"זה הקש ששבר את גב הגמל", כתב מאסק בחשבון ה-X שלו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בגלל החוק הזה ועוד רבים אחרים שקדמו לו, אשר תוקפים גם את התא המשפחתי גם חברות, SpaceX תעביר את המטה הראשי שלה מהות'ורן, קליפורניה, אל סטארבייס, טקסס", כתב המיליארדר לצד שיתוף של פוסט אחר, בו נכתב: "אז מעכשיו המדינה היא ההורים בקליפורניה?".

בפוסט המשך, מאסק כתב: "הבהרתי למושל ניוסום לפני בערך שנה, שחוקים מהסוג הזה יכריח משפחות וחברות לעזוב את קליפורניה ולהגן על ילדיהם".

לאחר כשעה, מאסק הודיע כי גם מטה הפלטפורמה החברתית ישנה את מיקומו – מסן פרנסיסקו אל אוסטין.

"הספיק לי לראות חבורות של מכורי סמים אלימים בכל פעם שאני נכנס ויוצא מהבניין".

 

 

מאסק הפך להיות קול שמרני חזק בשנים האחרונות, מה שלעיתים קרובות הציב אותו בניגוד מוחלט להנהגה הדמוקרטית בקליפורניה. זה הגיע לשיא בסוף השבוע האחרון, כאשר מאסק הודיע באופן רשמי כי הוא תומך בדונלד טראמפ לנשיאות, ואמר שהוא יעביר 45 מיליון דולר בחודש לוועידה הפוליטית שתומכת בבחירתו לקדנציה שנייה.

 

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE