הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיאטנית מסבירה: 3 סיבות למה אתם מתקשים לרדת במשקל
אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים על אותו משקל ומתסוכלים מכך, תבדקו עם עצמכם אם אתם עוקבים אחר הטיפים הללו שיכולים לסייע בשריפת השומנים וחילוף החומרים

קורטני קאסיס, דיאטנית מוסמכת מאזור פילדלפיה, שיתפה שלושה מכשולים נפוצים במסע הירידה במשקל שרבים נתקלים בהם – כאשר היא הדגישה את הצורך בתזמון נכון של האכילה, טיפול בחוסרים תזונתיים והכנת ארוחות מראש.

"לאחר עבודה עם אלפי לקוחות בחמש השנים האחרונות בתהליך ירידה במשקל ושמירה עליו לטווח הארוך, אני צריכה שתדעו שלושה דברים שלעיתים נשכחים", אמרה קאסיס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אתם לא מזמנים את הארוחות שלכם נכון

היתרונות והחסרונות של צום מתוזמן - אכילה בתוך חלון זמן מסוים וצום בשעות הנותרות - היו נושא חם במעגלי הבריאות זמן רב.

קאסיס ממליצה לתת לעצמכם לפחות 12 שעות בין הארוחה האחרונה של היום לארוחה הראשונה של היום הבא.

"עזרו לגופכם לעבור למצב שריפת שומנים במקום להיות כל הזמן במצב אחסון שומנים", היא הסבירה. "במצב של אחסון שומנים, זה ברור שקשה מאוד לרדת במשקל, אבל 12 שעות זה כל מה שאתם צריכים כדי לשנות את זה ולהתחיל לשרוף שומן".

יש לך מחסור בתזונה

"ישנם הרבה מחסורים בתזונה, כמו מחסור בוויטמינים מסוג B, מגנזיום או ויטמין D שיכולים להפריע לתהליך חילוף החומרים, ולהקשות מאוד על ירידה במשקל", אמרה קאסיס.

"התמקדות במזון אמיתי במקום בקלוריות בלבד, השלמה במידת הצורך וביצוע בדיקות באופן קבוע יכולות באמת לעזור לתמוך ברמות התזונה", היא המשיכה.

מחסור בוויטמין D בפרט, הוא הנפוץ ביותר. מרכז קליבלנד מדווח כי כ-35% מהמבוגרים בארצות הברית אינם מקבלים מספיק ויטמין D, מה שיכול להוביל לעייפות, כאבים בעצמות וחלושה בשרירים.

אתה לא מתכנן מראש את הארוחות שלך

"ככל שיש לכם יותר החלטות לקבל לגבי מה לאכול, כך גדלה הסבירות שתקבלו החלטה שלא מתיישרת בדיוק עם מטרות התזונה שלך", נימקה קאסיס.

"עם לוחות זמנים מטורפים, הרבה לחץ ותיאבון לאורך היום, אתם רוצים לוודא שרוב הארוחות שלכם מוכנות מראש כך שתוכל לקחת משהו מזין וללכת - תוך שמירה על המסלול", היא הוסיפה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE