הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טכנולוגיה בתפארתה: אייפון 16 צפוי לכלול שדרוג "מדהים"
מומחה טכנולוגיה אומר שיש מה לחכות לחודש ספטמבר, אז אפל תשיק את המכשיר החדש עם מצלמה באיכות שלא נראתה לפני כן בפלאפונים של אייפון

מומחים טוענים כי האייפון 16 החדש יכלול שדרוג "מדהים" למצלמה שלו – מה שישנה את האופן שבו המשתמשים תופסים את העולם מסביב.

מומחה טכנולוגיה הציע שה-iPhone 16 Pro ו-Pro Max יוכלו לתמוך במצלמת בינה מלאכותית עם זום של 100x, שמוסיפה פרטים חסרים לתמונה כדי ליצור תוצאות ברורות יותר.

יכולות ה-AI יהיו אפשריות באמצעות אפל אינטליג'נס, אך המומחה העיר שהחומרה החדשה של הסמארטפונים המתקדמים תהיה המפתח לשיפור יכולות הצילום.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למרות שהאייפונים הקרובים יהיו המכשירים הראשונים של אפל שיקבלו מצלמת AI עם זום של 100x, החברות סמסונג וגול כבר כללו את הטכנולוגיה הזו בסמארטפונים שלהן מזמן.

השדרוג של אפל נחשף בערוץ היוטיובMatt Talks Tech  השבוע, שם טען מאט שהוא מצא 'פירורי לחם' במערכת ההפעלה iOS 18 שמוכיחים את המערכת החדשה שכונתה 'מדהימה'.

התגלית כנראה נעשתה בגרסת הבטא של מערכת ההפעלה, שמפתחים בדרך כלל משתמשים בה כדי לבדוק תכונות חדשות ובאגים.

השדרוג בזום נובע מהוספת ל-ios 18, אבל מאט טוען שהטכנולוגיה החדשה בשילוב מצלמת הפריסקופ טלפוטו העליונה, תיתן לאפל את הכלים למצלמת AI עם זום של 100x.

המצלמה בדרך כלל רואה את השינוי הגדול ביותר בסמארטפונים החדשים של אפל כאשר המכשיר עצמו נשאר דומה מאוד מאז השקת האייפון X ב-2017. אפל אמרה שהחוסר בשינויים הוא כדי לשמור על המותג ולשמור על עקביות.

אבל המצלמה היא התכונה היחידה שממשיכה להשתנות עם הזמן.

 

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE