הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקלה חריגה: חברות התעופה הגדולות של ארה"ב עצרו את כל הטיסות שלהן
דלתא, יונייטד ואמריקן ארייליינס – וחברות נוספות ברחבי העולם, נאלצו להפסיק באופן פתאומי את כל הפעילות בשל מה שנראה כבעיה במערכת הענן של מייקרוסופט

מספר חברות תעופה גדולות בארה"ב, כולל אמריקן איירליינס, דלתא ויונייטד, הפסיקו באופן פתאומי ומיידי את כל הטיסות שלהן בשל בעיה בתקשורת – כך לפי רשות התעופה הפדרלית.

החברות הודיעו על "עצירה גלובלית" בעקבות תקלת מחשוב גדולה שפקדה עסקים ברחבי העולם.

בהודעה שנשלחה בדוא"ל ל'ניוזוויק', דובר 'אמריקן איירליינס' אמר: "אנו מודעים לבעיה טכנית עם CrowdStrike שמשפיעה על מספר חברות. אמריקן עובדת עם CrowdStrike כדי לפתור את הבעיה במהירות האפשרית ומתנצלת בפני לקוחותינו על האי נוחות".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

החברה אמרה שטיסות שכבר באוויר ימשיכו במסע שלהם ליעד, אך אף מטוס אחר לא ימריא.

"אנו בקשר עם המטוסים שלנו שנמצאים כעת באוויר", אמר דובר החברה.

חברת הסייבר CrowdStrike ומיקרוסופט חוו תקלות גדולות, שהשפיעו באופן נרחב על חברות תעופה, בנקים וכלי תקשורת ברחבי העולם. שדות תעופה וחברות אחרות מרחבי העולם נפגעו גם כן, כולל באוסטרליה, אירופה ואסיה.

CrowdStrike אמרה שהבעיה נגרמה על ידי עדכון אחרון, שמאז הוחזר. היא ייעצה פתרון זמני למשתמשים המושפעים באשכול תמיכה ברדיט.

מיקרוסופט אמרה שהשבתת המערכת שלה החלה בערך בשעה 18:00 ET ביום חמישי, כפי שדיווחה רויטרס, אך הבעיות מאז נפתרו.

החברה אמרה שהיא ממשיכה להתמודד עם "ההשפעה הנמשכת" של השבתת המערכת.

בסדרת עדכונים ב-X במהלך השעות האחרונות, החברה אמרה שהיא חוקרת "בעיה שמשפיעה על יכולת המשתמשים לגשת לאפליקציות ושירותים שונים של מיקרוסופט 365", אשר הם השירותים המבוססים על הענן שלה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE