הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האחים יזמי הקריפטו תרמו מיליון דולר בביטקוין כדי להדיח את "האויבת הציבורית מספר אחת"
האחים וינקלווס מקווים להצליח לאליזבת וורן להפסיד את מקומה כסנאטורית מסצ'וסטס, שכן היא "האדריכלית הראשית והמנהיגה של מלחמת ממשל ביידן בקריפטו"

האחים טיילר וקמרון וינקלווס, מייסדי בורסת הקריפטו ג'מיני, הודיעו כי תרמו מיליון דולר בביטקוין לקמפיין של עורך הדין ג'ון דיטון, תומך מטבעות דיגיטליים המתמודד לתפקיד הסנאטור ממסצ'וסטס – ולמעשה מבקש להדיח את הסנאטורית אליזבת וורן, הידועה בהתנגדותה לקריפטו.

שני האחים תרמו 500,000 דולר כל אחד בביטקוין לקמפיין של דיטון, כפי שאמרו בפוסטים נפרדים. קמרון כינה את דיטון "תומך בביטקוין, בקריפטו ובעסקים", והוסיך כי דיטון "יסיים את מלחמה של אליזבת וורן בקריפטו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טיילר פרסם גם הוא פוסט בו כינה את וורן כ"אחד האיומים הגדולים ביותר על השגשוג האמריקאי", והוסיף כי "כשמדובר בקריפטו, היא האויב הציבורי מספר אחת".

הוא גם אמר כי וורן היא "האדריכלית הראשית והמנהיגה של מלחמת האדמיניסטרציה של ביידן בקריפטו".

בחודש שעבר, התאומים וינקוולס הודיעו על תמיכתם בנשיא לשעבר דונלד טראמפ, ותרמו סך של 2 מיליון דולר למועמד הרפובליקני לנשיאות. הם גם תרמו 250,000 דולר כל אחד לוועד הפוליטי התומך בטראמפ.

החדשות על התרומה הגדולה של האחים וינקוולרס מגיעות ימים בודדים לאחר שחברת הקריפטו 'ריפל' תרמה מיליון דולר לקרן שתומכת במועמדותו של דיטון.

למרות חוסר הפופולריות שלה בקרב קהילת הקריפטו, וורן עדיין נחשבת למועמדת המועדפת לניצחון בנובמבר. כפרוגרסיבית משפיעה שיש לה את תמיכת ממשל ביידן, לוורן יש את תמיכת רבים במדינה הכחולה של מסצ'וסטס.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE