הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחירי השכירות באוסטין יורדים – וכמות הדירות החדשות עולה
אם חשבתם לעבור לאזור, כדאי לכם לעקוב מקרוב אחר המצב באוסטין שכן המגמה מראה ירידה במחירים. עם זאת, "קשה לדעת אם זה רק מגמה או ירידה לטווח ארוך"

אוסטין, טקסס, מובילה את ארצות הברית בירידת מחירי השכירות לחודש יוני, לפי דוח חדש שפורסם ב-Realtor.com.

הדרום, באופן כללי, חווה זינוק ביחידות הדיור ככל שיותר יזמי נדל"ן מכוונים לאזור בשל ההגירה ההמונית לאחר המגפה.

לאחר ירידה של 9.5 אחוז בשכר הדירה משנה לשנה באוסטין, גם סן אנטוניו שבטקסס ונאשוויל שבטנסי חוו ירידות משמעותיות במחירי השכירות של 8.2% ו-8.1%, בהתאמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"קשה לדעת כרגע אם זה רק מגמה או ירידה לטווח ארוך, אבל שווקים שהיו חמים במהלך המגפה כמו אוסטין ונאשוויל חווים האטה בביקוש", אמר אלכס בין, מדריך לכלכלה פיננסית באוניברסיטת טנסי במרטין.

בין הסביר כי תרבות העבודה מרחוק רואה ירידה, מה שגורם לרבים מהעובדים לחזור למשרדים – כאשר רבים מאלה עברו לערים דרומיות במהלך המגפה ועכשיו צריכים לחזור.

Realtor.com גם הסביר את הירידות בעליות משמעותיות באספקת יחידות השכירות החדשות.

"כדי לעמוד בביקוש, ספקים נדרשו להיכנס לשוק וכעת הם סיפקו יתר על המידה את השוק בדיור", אמר קווין תומסון, מומחה פיננסי מטקסס ומייסד קבוצת 9i Capital,. "מה שאתה רואה כעת הוא כוחות השוק הטבעיים מוצאים איזון במחיר, שבוודאות ייפול, במיוחד כשאתה משווה אותם למספרים משנה לשנה".

ברחבי המדינה, השכרת דירות ירדה ב-0.4 אחוז משנה לשנה ביוני, וסימנה את החודש ה-11 ברציפות של ירידות בשכר הדירה ברחבי המדינה. השכירות החציונית ליחידה מסטודיו עד דירה בעלת שתי חדרי שינה ב-50 האזורים המטרופוליטניים הגדולים הייתה גבוהה ב-21.2 אחוז, או 305 דולר מאותו חודש ב-2019.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE