הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דונלד טראמפ מגיב לפרישה של ביידן: "הנשיא הגרוע בהיסטוריה"
יריבו הרפובליקני של הנשיא המכהן פרסם הודעה ברשת החברתית שם תקף שביידן "השיג את מעמדו רק באמצעות פייק ניוז... הוא לא מתאים לשרת"

אחרי ההודעה הדרמטית של הנשיא ג'ו ביידן כי הוא פורש מהמרוץ לנשיאות ארצות הברית – יריבו הרפובליקני דונלד טראמפ הגיב: "הנשיא הגרוע ביותר בפער"

ביותר בפער בהיסטוריה של המדינה".

הנשיא לשעבר אמר את הדברים ברשת CNN – והדגיש: "הוא הנשיא הגרוע ביותר בהיסטוריה של מדינתנו. הוא יירשם כנשיא הגרוע ביותר בפער בהיסטוריה של מדינתנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר מכן, טראמפ פרסם פוסט ברשת החברתית שלו Truth Social, וכתב: "ג'ו ביידן העקום לא היה מתאים לרוץ לנשיאות, ובוודאי שלא מתאים לשרת – ומעולם לא היה".

"הוא השיג את מעמדו כנשיא רק באמצעות שקרים, פייק ניוז וכך שהוא לא יצא מהמרתף שלו. כל מי שסביבו, כולל הרופא שלו והתקשורת, ידעו שהוא לא מסוגל להיות נשיא, והוא אכן לא היה".

המועמד הרפובליקני הוסיף: "נסבול רבות בגלל הנשיאות שלו, אבל אנחנו נתקן את הנזק שהוא גרם מהר מאוד. נהפוך את אמריקה לגדולה שוב!.

טראמפ בן ה-78 הדהד כבר תקופה ארוכה כי הנשיא המכהן בן ה-81 לא ירוץ לקדנציה שנייה.

רק ביום ראשון האחרון הוא אמר שיהיה קל יותר לנצח את סגניתו קמלה האריס, שביידן הודיע כי הוא תומך בה שחליף אותו בראשות המפלגה הדמוקרטית.

מוקדם יותר כאמור, הנשיא ביידן הודיע שהוא פורש מהמרוץ, שלושה חודשים וחצי לפני שהאמריקאים יצטרכו לצאת ולהצביע בבחירות הדרמטיות בנובמבר. זאת ימים לפני פגישתו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעדיין לא ברור אם תתקיים כמתוכנן, אם כי ביידן אמור להישאר בתפקידו עד סום כהונתו כחוק. 

בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו, ביידן אמר שהוא מביע את תמיכתו בסגניתו קמלה האריס כמועמדת לתפקיד הנשיאות מטעם המפלגה הדמוקרטית.

"היום אני רוצה להציע את תמיכתי המלאה בקמלה, להיות המועמדת של המפלגה שלנו השנה. דמוקרטים - הגיע הזמן להתאחד ולנצח את טראמפ. בואו נעשה את זה", כתב.

בהודעתו הדרמטית הנשיא אמר: "זה היה הכבוד הגדול ביותר בחיי לשרת כנשיא שלכם. ולמרות שהייתה לי הכוונה להתמודד לבחירות נוספות, אני מאמין שזה לטובת המפלגה והמדינה שאני אסיר את מועמדותי ואתמקד רק במילוי תפקידי כנשיא לשארית תקופתי".

 

 

45% לא
55% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE