הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ואז מישהו צעק לעזרה": שבועיים של חיפושים אחר מטייל נעדר הסתיימו בנס
סקוט הרן בן ה-48 יצא לחפש מפלים באזור הנהר האדום שבקנטקי כאשר עקבותיו נעלמו. צוותי חיפוש לא היו רחוקים מלהתייאש – וברגע הכמעט האחרון איתרו אותו

מטייל שדווח כנעדר בערוץ הנהר האדום שבקנטקי מאז ה-6 ביולי נמצא חי אחרי שבועיים במה שהרשויות הגדירו כ"נס".

בפוסט ששותף בפייסבוק ביום שבת, ה-20 ביולי, צוות החיפוש וההצלה של מחוז וולף בקנטקי (WCSAR) אמר שסקוט הרן בן ה-48 אותר "אך נזקק לטיפול רפואי".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי הדיווחים, קרוביו של הרן לא שמעו ממנו מאז ה-5 ביולי כשהוא יצא לטייל במכתב בחיפוש אחרים מפלים, כאשר בני המשפחה סיפרו לרשויות שהוא סימן במפה שלו כמה מקומות שהוא רצה לבקר בהם.

אחרי חקירה, ה-WCSAR הצליחו לעלות על כך שעקבותיו האחרונות של הרן היו ב-6 ביולי מראש השביל לטאוור רוק. אלא שצוותי ההצלה חיפשו באזור במשך כמעט שבועיים, ולא מצאו דבר, והחלו להרחיב את החיפושים באזורים שלא בדקו קודם לכן.

למדנו מיומנו של הרן שהוא ביקר במפלי 'בל' ליד כביש 715", פורסם על ידי WSCAR, שהסבירו כי הצוותים המשיכו צפונה לאורך הנחל. אז, "קבוצת החיפוש מצאה טביעת נעל ועקבות של מקל הליכה באזור שמעטים מטיילים בו".

הפוסט של WCSAR המשיך: "הם המשיכו צפונה לאורך הנחל כששמעו מישהו צועק לעזרה. צוות של חמישה אנשים אז עבד זמן מה כדי לאתר את סקוט במורד תלול מתחת לקו הצוק".

"היינו בשטח הקשה ביותר שאפשר לדמיין וזה מסוכן מאוד לכל אחד אפילו להיות שם. הצוות שלי בילה שעות בחתירה באזור החיפוש שלנו", אמר אחד מחברי הצוות, אריק וולטרמן.

 

 

"עצרנו להתארגן מחדש, ואחד מהאנשים בצוות שמע קול חלש מאוד. עצרנו וצעקנו 'מי זה?'. חשבנו שזו קבוצת חיפוש אחרת. אז שמעתי 'עזרה'. יצאנו לכיוון... ככל שהתקרבנו שאלתי מה שמו והוא אמר 'סקוט הרן'. מעולם בחיי לא רצתי למעלה יותר מהר".

"הייתי הראשון שהגעתי אליו ואמרתי, 'שמי אריק, אני מצוות החיפוש וההצלה של מחוז וולף, אתה בטוח, אנחנו הולכים להוציא אותך מכאן'. הוא הסתכל עליי ואמר, 'תודה רבה. תוכל לתת לי חיבוק'. דמעות עלו לי לעיניים, ונתתי לו חיבוק גדול. אני חושב שזה היה החיבוק הכי טוב בחיינו של שנינו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE