הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ חשף את המכתב שקיבל ממחמוד עבאס על ניסיון ההתנקשות
יו"ר הרשות הפלסטינית שלח מכתב למועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב שם גינה את "מעשי האלימות שלא צריכים להיות חלק מעולם של חוק וסדר"

יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס שלח מכתב למועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, שם הביע את דעתו על ניסיון ההתנקשות בעצרת בפנסילבניה.

"מעשי אלימות לא צריכים להיות חלק מעולם של חוק וסדר", כתב עבאס במכתב לטראמפ שהגיע לידי העיתון 'טיימס אוף ישראל'.

"קיבלתי בדאגה רבה את הידיעות, ולאחר מכן צפיתי בצילומים של ניסיון ההתנקשות בך. מעשי אלימות לא צריכים להיות חלק מעולם של חוק וסדר. הכבוד לזולת עם סובלנות והערכי חיי אדם היא מה שחייב להתקיים. מעשים מבזים של ניסיונות התנקשות מוצלחים מצביעים על חולשה עם הבנה כושלת של דרכי שלום לפתרון סכסוכים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עבאס וטראמפ (צילום: EPA)

 

הנשיא ה-45 של ארצות הברית שלח מכתב בחזרה לעבאס, עליו כתב בכתב ידו: "מחמוד – מאוד נחמד – תודה – הכל יהיה בסדר. מאחל כל טוב", וחתימתו האישית של טראמפ.

וראמפ פרסם את תמונת המכתב ביום רביעי, זאת שעות בודדות לאחר שהודיע כי ראש משלת ישראל בנימין נתניהו יגיע לבקר אותו במאר-א-לאגו בפלורידה.

"מצפה לראות את ביבי נתניהו ביום שישי, ועוד יותר מצפה להשיג שלום במזרח התיכון!" כתב טראמפ ברשת החברתית שלו Truth Social.

המכתב נראה כאחד מהפעמים הראשונות שבהן עבאס נמצא בקשר עם טראמפ מאז שהרשות הפלסטינית ניתקה קשרים עם ממשלתו לאחר שהכירה בירושלים כבירת ישראל ב-2017.

טראמפ עדיין מדגיש את תמיכתו האיתנה בישראל, ובשבוע שעבר בוועידה הלאומית הרפובליקנית שנערכה במילווקי הוא אפילו אזהיר את חמאס שישלמו "מחיר כבד מאוד" אם לא ישחררו את החטופים עד שייכנס למשרדו.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE