הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"העור נמס": תייר בלגי סבל מכוויות קשות אחרי שביקר בעמק המוות
גבר בן 42 איבד את הנעליים שלו בזמן שהלך בדיונות החול בפארק הלאומי, ונפצע קשה ברגליו שכן טמפרטורת הקרקע מגיעה ל-50 מלעלות פרנהייט יותר מאשר האוויר

תייר בלגי סבל מכוויות דרגה שלישית ברגליים, זאת במהלך ביקור בפארק הלאומי עמק המוות בסוף השבוע האחרון.

לפי שירות הפארקים הלאומיים, התייר בן ה-42 היה בטיול על דיונות החול כאשר איבד את כפכפיו. הטמפרטורה באותו הזמן, לדברי הרשויות, הייתה סביבות ה-123 מעלות פרנהייט, כאשר טמפרטורת הקרקע הייתה "הרבה יותר חמה".

שומר בפארק הלאומי עמק המוות אמר ל'לוס אנג'לס טיימס' כי טמפרטורת הקרקע יכולה להגיע ל-170 עד 180 מעלות ואף ידועה ככזו שהגיעה לגובה של 200 מעלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"העור נמס מהרגל שלו", אמרה המפקחת ג'יה פונסה בראיון שהעניקה ל'טיימס'.

משפחתו של הגבר הפצוע הזעיקה עזרה, ומבקרים אחרים בפארק הגיעו לסייע כדי לשאת אותו לחניון הקרוב – שם חיכו לפרמדיקים.

הקצינים אמרו שהוא סבל מכוויות "עובי מלא" ברגליים והיה בכאב גדול, אך בשל החום הקיצוני באזור, מסוק לא היה יכול לטוס ולנחות בבטחה באזור.

במקום זאת, אמבולנס הוביל את התייר לאזור מרוחק יותר שם הטמפרטורות היו קצת קרירות, אם כי עדיין בסביבות ה-109 מעלות פרנהייט, מה שאיפשר למעשה למסוק לנחות ולהטיס איתו לבית חולים בלאס וגאס.

הקצינים ממליצים למבקרים לנקוט בזהירות הנדרשת בעת ביקור בעמק המוות, שהוא היבש, הנמוך והחם ביותר מבין כל הפארקים הלאומיים במדינה.

מפקחים ממליצים למבקרים להישאר במרחק של 10 דקות מרכב עם מיזוג אוויר, לשתות הרבה מים, לאכול חטיפים מלוחים, למרוח קרם הגנה וללבוש בגדים מתאימים, ולא לטייל לאחר השעה 10 בבוקר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE