הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אובמה עדיין שותק: האם הוא בכלל רוצה את קמלה האריס?
מקורב לביידן הסביר כי הנשיא לשעבר אובמה בטוח שהאריס לא תוכל לנצח את דונלד טראמפ, והוא קיווה לקדם מתמודד אחר לנשיאות – סנאטור מאריזונה בשם מארק קלי

שלא כמו דמוקרטים בכירים אחרים, הנשיא לשעבר ברק אובמה טרם הביע את תמיכתו במועמדותה של קמלה האריס לנשיאות – כאשר דיווח ב'ניו יורק טיימס' מצביע על כך שהוא פשוט לא חושב שהיא יכולה לנצח את דונלד טראמפ, לכן מקווה לדחוף מועמד אחר.

מקורב למשפחת ביידן אמר באנונימיות כי "אובמה מאוד מתוסכל מכיוון שהוא יודע שהיא לא יכולה לנצח".

"אובמה יודע שהיא פשוט לא מסוגלת – צארית הגבול שמעולם לא ביקרה בגבול, אומרת שכל המהגרים צריכים לקבל ביטוח בריאות. היא לא יכולה לנווט במוקשים שמחכים לה", הוסיף. "כשאתה רץ לנשיאות יש דברים שאתה יכול ולא יכול לומר".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המקור התייחס לעימות הנשיאותי שהיה צריך להתקיים בין טראמפ לביידן, אך נראה שהאריס תהיה בנעלי המועמדת הדמוקרטית ב-10 בספטמבר: "חכו לעימות... היא לא יכולה לעבור אותו. היא הולכת להגיד דברים מאוד טפשיים על ישראל, פלסטין, אוקראינה".

"אובמה יודע שזה מה שיקרה, ג'ו יודע שזה מה שיקרה. עכשיו היא תצטרך להתמודד ולענות על שאלות אמיתיות".

לפי המקור, תקוותו של אובמה הייתה להזיז את ביידן. עם זאת, האנשים הבכירים במפלגה הדמוקרטית לא ציפו שביידן יכריז על תמיכתו בהאריס מיד ו"אובמה הופתע" כשג'ו תמך בה, לפי המקור.

לאחר הדחתו של ביידן, אובמה רצה את הסנאטור מאריזונה והאסטרונאוט לשעבר מארק קלי "בראש הרשימה".

כעת, אובמה "כועס", שהדברים לא הלכו לפי דרכו, זו הסיבה שהוא לא מצטרף לתמיכת המפלגה הדמוקרטית בהאריס," הוסיף המקורב לביידן.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE