הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התנאים לא משתפרים: שריפת היער הגדולה בארה"ב ממשיכה לאיים
שריפת Durkee שכבר כילתה שטח גדול יותר מכל העיר אינדיאנפוליס, פרצה לפני כשבוע בגלל פגיעת ברק – ומזג האוויר היבש, הרוחות החזקות והטמפ' החמות רק מחמירים את המצב

שריפת יער שנגרמה על ידי פגיעת ברק במזרח אורגון ממשיכה לגדול וכבר שרפה כמעט 270,000 אקר – מה שהופך אותה לשריפת היער הגדולה ביותר הפעילה בארצות הברית.

השריפה שקיבלה את השם Durkee, שכבר כילתה שטח גדול יותר מכל העיר אינדיאנפוליס, התחילה לפני יותר משבוע, ב-17 ביולי, ליד גבול מדינות אורגון ואיידהו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האש התפשטה במהירות מירבות בגלל טמפרטורות גבוהות, צמחייה יבשה במיוחד ורוחות חזקות, וגדלה עשרות אלפי אקרים מאז יום ראשון.

השריפה העצומה היא הגדולה ביותר מתוך 31 שריפות יער גדולות שמתרחשות כעת ברחבי אורגון.

ברחבי ארצות הברית, ישנן כמעט 80 שריפות יער גדולות פעילות כרגע, לפי המרכז הלאומי לתיאום שריפות.

 

 

מושלת אורגון הדמוקרטית, טינה קוטק, אמרה שהיא הפעילה משאבים מהמשמר הלאומי כדי לעזור בלחימה בשריפות וכינתה את המצב "דינמי".

"השריפות במזרח אורגון התפשטו במהירות", אמרה קוטק בהודעה לעיתונות. "אנו מתמודדים עם רוחות חזקות ולא יציבות באזור, שעלולות להשפיע על כל השריפות. הגשם לא מגיע. קהילות מסוימות אינן זוכות לחשמל".

שלושה אנשים נפצעו, ושני בתים ו-12 מבנים נוספים נהרסו כתוצאה מהתפשטות שריפת דורקי, לפי מחלקת הניהול החירום של אורגון.

פקידים במחוז מלהר ובמחוז בייקר הוציאו הוראות פינוי לאזורים שסביב השריפה. בינתיים, עשן סמיך הפריע לתנועה בכביש הבינלאומי 84, מה שהוביל לסגירות זמניות של הכביש המהיר.

יותר מ-500 כבאים ומשאבים מ-22 מדינות פועלים לכיבוי השריפה. "אנחנו נמצאים בזה כבר מספר ימים, והימים האלה רק נהיים קשים יותר ויותר עם מזג האוויר שאנו רואים באזור שלנו והתנהגות השריפה העזה", אמרה שרה שרמן מהמשרד לניהול האדמה.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE