הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הגבר שפרץ לביתה של ראשת העיר לוס אנג'לס - הצליח להימנע מעונש מאסר
בן ה-29 שבר את דלת הזכוכית האחורית ונכנס למעון הרשמי של קרן באס, שהייתה בבית עם משפחתה שנאלצו להסתתר בחדר מאובטח. כעת, המערכת הפרוגרסיבית נותנת לו ללכת

גבר בן 29 שהואשם בפריצה לביתה של ראשת עיריית לוס אנג'לס קרן באס מוקדם יותר השנה, קיבל ביום רביעי עסקת טיעון בגין פשע שחיתות – ובכך הצליח להימנע מעונש מאסר. כך נמסר ממשרד התוסע המחוזי של לוס אנג'לס.

אפרים האנטר הואשם בגניבה ובשחיתות בגין הפריצה שאירעה בחודש אפריל האחרון, כאשר ראשת העיר ומשפחה היו בתוך הבית.

"מר האנטר מרוצה מההסדר. הוא מצפה לעבוד קשה כדי להתאושש, לשנות את חייו לטובה ולהפוך לסיפור הצלחה", אמר עורך דינו של האנטר, הווארד סטרן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האנטר הואשם בכניסה לבית על ידי שבירת דלת הזכוכית האחורית, וגרם לנזק שערכו בין 5,000 ל-10,000 דולר, כך אמר משרד התובע המחוזי בהודעה לעיתונות זמן קצר לאחר האירוע. ידו נחתכה במהלך המקרה, והוא הותיר "כתמי דם ברחבי הבית".

אף אחד ממשפחת באס לא נפגע, אמר דובר של ראשת העיריית הדמוקרטית לאחר האירוע.

כחלק מהסדר טיעון, האנטר קיבל עונש של שנתיים על תנאי. נאסר עליו להתקרב לכתובות של ראשת העיר, בין אם זה הבית או העבודה, וכן גם לבני משפחתה – זאת למשך שלוש שנים.

גם נגזר עליו לשלם יותר מ-15,700 דולר כפיצויים ולהשתתף בתוכנית טיפול בהתמכרות לסמים ובריאות הנפש למספר חודשים.

האירוע בשעות הבוקר המוקדמות באפריל חשף חולשות באבטחה בבית גטי, המגורים הרשמיים של ראש העיר בווינדזור סקוור, והעלה שאלות לגבי האם האנטר ייעד בכוונה את באס. משפחתו של האנטר התעקשה שהוא היה בפסיכוזה בגלל סמים, לא מודע למקומו ולא התכוון לקחת דבר.

 

2% לא
98% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE