הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אירוע קריפטו עבור טראמפ הזמין אורחת מכחישת שואה
אחרי הביקורת הנוקבת מצד יהודים ורפובליקנים על הזמנתה של קנדיס אוונס, מארגני אירוע גיוס הכספים הסירו את 'כוכבת הרשת' האנטישמית מרשימת האורחים

אירוע גיוס כספים עבור דונלד טראמפ החליט להסיר מרשימת האורחים את הפרשנית הימנית הקיצונית קנדיס אוונס, זאת לאחר שהאירוע ספג ביקורות רבות בשל הרטוריקה האנטישמית והכחשת השואה של אוונס.

האירוע שייערך היום, שישי, נתמך על ידי מטבע הקריפטו MAGA Again, שהוקם על ידי תומכי טראמפ במטרה לקדם את מדיניותו. באירוע יופיע דונלד טראמפ ג'וניור כאורח הראשי, ובעלון הפרסום הופיעה גם אוונס.

לפי כלי התקשורת Jewish Insider, מארגני האירוע החליטו להסיר את אוונס בעקבות לחץ מצב מבקרים יהודים על הופעתה. מאז שהחדשות דווחו, מגוון של פרשנים יהודים גינו את האירוע על כך שנתן לאוונס במה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אלמלא יש הקשר חסר, זו חרפה שדונלד טראמפ ג'וניור יופיע עם אחת הקונספירטוריות האנטישמיות המובילות ברשת", צייץ פיליפ קליין, העורך של National Review Online.

אוונס עצמה הכחישה שביטלו את השתתפותה, וכתבה ב-X שהיא ביטלה מרצונה החופשי מכיוון שהיה עליה לקדם מטבע קריפטוגרפי כתנאי להשתתפות.

"בהחלט לא ביטלו אותי מאירוע כלשהו על רקע 'שנאת יהודים', ובפרט לא בגלל כל דבר שקשור למסע הבחירות של טראמפ", כתבה, ושיתפה הודעות טקסט עם מספר אנשים איתם דנה על נושא הקריפטו, זאת כ"הוכחה" לטענותיה.

אוונס בת ה-34 הייתה פעם כוכבת עולה בתנועה השמרנית, אך הפכה לשנויה במחלוקת יותר ויותר ככל שהיא אימצה רטוריקה אנטישמית. בתחילת השנה, הפרשן היהודי האורתודוקסי בן שפירו, אחת הדמויות השמרניות הבולטות ביותר בתקשורת, פיטר אותה מהחברה שלו לאחר שהאשימה את ישראל בביצוע "רצח עם" בעזה.

בחודשים האחרונים הרטוריקה שלה החריפה. היא הגנה על ניק פואנטס, גזען ואנטישמי מוכר שאמר ש"היהודים שולטים בבית הלבן" של ביידן.

בתחילת החודש, בפרק בפודקאסט שלה בשם "ממש היטלר: למה אי אפשר לדבר עליו?" אוונס טענה: "אנחנו לא מורשים לדון על אדולף היטלר", ואמרה: "הם הפכו אותו כמעט ללורד וולדמורט".

אוונס אמרה כי התיעודים ההיסטוריים על הניסויים שביצע יוזף מנגלה הם "תעמולה מוזרה", ובעבר אף אמרה כי השאיפות של היטלר "להפוך את גרמניה גדולה – היו בסדר".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE