הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
החשוד ברצח טופאק שאקור מנסה להשתחרר בערבות ולצלם סדרה על עצמו
כך חושד בית המשפט בנבדה, שמצא ראיות שהחשוד בן ה-61 והמפיק המוזיקלי הבכיר רוצים להפוך את מעורבותו בפרשת הרצח שמעולם לא נפתרה - ליצירה טלוויזיונית

הצוות המשפטי של החשוד ברצח הראפר טופאק שאקור מבקש מהשופטת לשקול מחדש את החלטתה לדחות את הבקשה לשחרורו בערבות.

דואיין "קיף די" דייוויס מואשם ברצח הראפר בשנת 1996, שהיה בן 25 כאשר נורה למוות כשישב בתוך מכונית שעמדה ברמזור אדום בלאס וגאס.

התיק נותר ללא פתרון עד שדייוויס נעצר בשנה שעברה, והאיש בן ה-61 הוא החשוד היחיד ברצח שעדיין בחיים.

שופטת בית המשפט המחוזי של קלארק קאונטי, קרלי קירני, דחתה את בקשתו של דייוויס להישאר במעצר בית עם צמיד אלקטרוני בחודש שעבר. קירני טענה שהיא מודאגת שדייוויס והאדם שמשלם את הערבות שלו, קאש "וואק 100" ג'ונס, מתכננים להרוויח מהסיפור שלו. ג'ונס הוא בכיר בתעשיית המוזיקה שמנהל אמני היפ הופ.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התובעים טענו שדייוויס וג'ונס דיברו על תוכניות להפיק "30 עד 40 פרקים" של תוכנית בשיחת טלפון מהכלא שהוקלט – זאת כאשר רוצחים מורשעים אינם מורשים להרוויח מפשעיהם לפי החוקים של נבדה.

בדיון ערבות ביום שלישי, עורך הדין של ההגנה קרל ארנולד טען שבית המשפט לא יכול למנוע מדייוויס להרוויח מהסיפור שלו מכיוון שעדיין לא הורשע.

הוא גם טען שג'ונס ודייוויס לא חתמו על חוזה רשמי ל"סרט, סדרה או כל צורת יצירת מדיה אחרת", ולכן הדאגות שהעלתה התביעה "אינן רלוונטיות מבחינה משפטית".

ארנולד טען בעבר שיש לשחרר את דייוויס בשל גילו ומצבו הבריאותי.

קירני נתנה לארנולד עוד שבוע לספק תיעוד נוסף על מקור הכסף "כדי לתת נחת לדאגות הבית המשפט". השופטת תחליט אם לאשר את שחרורו של דייוויס לאחר בדיקת המסמכים.

ועדיין, היא גם האשימה את ארנולד בניצול התיק כדי לזכות בתשומת לב מהתקשורת. ההאשמה הגיעה לאחר שעיתון רכילות בריטי דיווח כי ארנולד מקבל הצעות לצוות צילום שילווה אותו בעבודתו על התיק.

"נראה כי התוכנית שלך, המטרה הסופית שלך כאן, היא ליצור סוג של מופע לעיתונות ממשפט זה", אמרה קירני בדיון, טענה שהוכחשה על ידי ארנולד:

"המטרה הסופית שלי היא לנצח במשפט. אם הם רוצים לעקוב אחרי במצלמות, הם יכולים לעשות זאת", אמר.

דייוויס דיבר בדיון ותקף את התובעים על "השחתת" שמו של משפחתו. "הם לא רק מכוערים מבחוץ אלא גם מכוערים מבפנים," אמר.

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE