הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח הראפר מפלורידה: שלושה חשודים נעצרו
שלושה צעירים בגילי 18 עד 21 נעצרו והואשמו ברצח מדרגה ראשונה של הראפר חוליו פוליו בן ה-26, שנורה למוות במארב שהתבצע ביום הולדתו

כחודש לאחר הרצח של הראפר מפלורידה חוליו פוליו, או Joolio Foolio – הרשויות הודיעו כל שלושה חשודים נעצרו ביום שני, וצווי מעצר הוצאו נגד שניים אחרים.

הראפר בן ה-26, ששמו האמיתי היה צ'ארלס אנדרו ג'ונס השני, נרצח במארב בזמן שחגג את יום הולדתו במלון 'הולידיי אין' בטמפה, ב-23 ביוני.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עורכת דינו, לואיס פוסקו, אמרה קודם לכן שהגיעו יותר מדי אנשים ל-Airbnb שבו התקיימה המסיבה, ולכן היא הועברה ל'הולידיי אין' ממול לאוניברסיטת דרום פלורידה. שם בחניון, בסביבות השעה 4:40 לפנות בוקר, פוליו נורה למוות.

גורמי אכיפת החוק המקומיים עצרו ביום שבת את החשודים אייזיה ג'רמיין צ'אנס, בן 21, אלישה לטויה אנדרוז, בת 21, ושון אנדרה גתרייט, בן 18.

ראש משטרת טמפה, לי ברקאו, זיהה את החשודים האחרים שנידונים למעצר כדיוויון ורשארד מרפי, בן 27, ורשאד טרייוואן מרפי, בן 30.

כולם מואשמים ברצח מדרגה ראשונה עם נשק חם ובקשירת קשר לבצע רצח מדרגה ראשונה, אמר ברקאו.

 

 

"סרטוני מעקב היו קריטיים בחקירה זו כאשר החשודים נראו בתיעוד עוקבים אחרי ג'ונס ממקום למקום", אמר, וציין שג'ונס פרסם את מיקומיו ברשתות החברתיות מספר פעמים באותו לילה. "זה מראה את המאמצים שהאנשים האלה היו מוכנים להשקיע כדי לבצע את הרצח הזה".

שריף ג'קסונוויל, טי.קיי. ווטרס, התריע כי השוטרים שלו נמצאים בכוננות גבוהה באזור הכנופיות זאת במקרה של נקמה אפשרית או בכלל המשך האלימות.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE