הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'אור ירוק' להרוג שוטרים בארה"ב: כנופיית רחוב מוונצואלה בהצהרה שמדאיגה את הרשויות האמריקאיות
המצב הפוליטי-אזרחי המתדרדר בוונצואלה אפשר לארגון הפשע האכזרי לקרוא לחבריהם ותומכיהם בארצות הברית לזרוע כאוס ברחובות

כנופיית הרחוב מוונצואלה 'טרן דה ארגואה' נתנה לאזרחי המדינה הגרים בארצות הברית, 'אור ירוק' לתקיפת והריגה של שוטרים אמריקאים. כך הזהירו הרשויות הפדרליות.

מסמך של מרכז ניתוח המידע של קולורדו הזהיר כי מחלקת המשטרה בניו מקסיקו קיבלה מידע מסוכנויות פדרליות, כי חברי כנופיה הגדרים בדנוור קיבלו אישור לתקוף שוטרים מקומיים.

"מחלקת המשטרה של אלבוקרקי ניו מקסיקו שחררה את המכתב הזה לבטיחות השוטרים כדי להודיע על מידע על ארגון הפשע 'טרן דה ארגואה' ודיווחים שחברי TDA בדנוור קיבלו 'אור ירוק' לירות או לתקוף אנשי אכיפת חוק", נכתב במסמך.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסיפרו דווח לראשונה ב'ניו יורק פוסט', שציטט מזכר מחקירה של המשרד לביטחון המולדת בשיקגו, שסיפק מידע דומה תוך ציטוט של "מקורות אנושיים אמינים מקולורדו" והזהיר כי "יש לנו נוכחות של TDA כאן בשיקגו".

NewsNation דיווח שמכתב התראה ומודעות למצב של בטיחות השוטרים נשלח לסוכני משמר הגבול עם מידע דומה.

מחלקת המשטרה של דנוור מסרה: "כמו עם כל מידע על פעילות פלילית אפשרית שעשויה להשפיע על סמכויות אחרות, הפרטים מתומללים בין הסוכנויות. DPD עוקבת אחר ומודיעה לשוטרים על דאגות הבטיחות ששותפו על ידי שותפינו באכיפת החוק", נאמר בהצהרה.

על פי הרשויות האמריקאיות, הכנופייה TDA ידועה באיומים, חטיפות, רצח וסחר בבני אדם. הרשויות הפדרליות הזהירו כי הכנופיה מנסה להתמקם בארצות הברית, שם המשטרה כבר מקשרת אותה לפשע המאורגן. ה-FBI גם הזהיר כי הכנופיה עשויה לשתף פעולה עם MS-13 הצמאה לדם.

ג'ון פבריקטורה, מנהל משרד שדה לשעבר ב-ICE שכעת מתמודד לכסא בקונגרס מקולורדו כרפובליקני, אמר ל-Fox News Digital כי לכנופיה יש מעמד במדינה והיא משתלטת על בנייני דירות. הוא אמר כי הכנופיה ניצלה את המשבר הגבולי המתמשך.

"כל המצב הזה בגבול בשלוש וחצי השנים האחרונות אפשר לאינספור פושעים להיכנס לארצות הברית, ואנו רואים עלייה בפשיעה, במיוחד בפשיעה של מהגרים בלתי חוקיים ברחבי ארה"ב, וערי מקלט ממש מגנטות את זה", הוא אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE