הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מגיע לו? הצעה לחצוב את דמותו של ג'ו ביידן בהר ראשמור
האישה הדמוקרטית הבכירה ביותר, ננסי פלוסי, לא רק הכחישה שהיא לחצה על הנשיא לפרוש מהמירוץ – אלא אמרה שהוא קיבל את ההחלטה כשהוא "בשיאו"

יו"ר בית הנבחרים לשעבר ננסי פלוסי הציעה ביום ראשון להוסיף את הנשיא ג'ו ביידן להר ראשמור – אנדרטה אייקונית שנחצבה עם פניהם של ארבעה מנשיאי ארצות הברית.

עיתונאית מרשת CBS שאלה את פלוסי הדמוקרטית מקליפורניה לגבי דיווחים שטענו שהיא הובילה מאמצים להסיר את ביידן מהמירוץ הנשיאותי, זאת לאחר העימות הכושל שלו מול הנשיא לשעבר טראמפ.

פלוסי הכחישה שהובילה כל ניסיון להדיח את ביידן ובמקום זאת העירה כיצד הוא היה "בשיאו" לפני שהחליט לעזוב את המירוץ. היא הציעה שההחלטה הזו הייתה ראויה להוספת ביידן לארבעת הנשיאים בהר ראשמור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הוא היה במקום טוב לקבל כל החלטה – בשיאו", אמרה פלוסי. "נשיא משמעותי כל כך של ארצות הברית, סוג של נשיא הר ראשמור של ארצות הברית".

העיתונאית שאלה: "האם את באמת אומרת שהוא שייך למעלה שם בהר ראשמור? לינקולן וג'ו ביידן?".

"ובכן, יש לך את טדי רוזוולט שם למעלה, והוא נפלא", הבהירה פלוסי. "אני לא אומרת להוריד אותו. אבל אתה יכול להוסיף את ביידן".

פלוסי גם הדגישה מחדש שהיא לא הייתה חלק מכל לחץ לגרום לביידן לעזוב את המירוץ. "לא, לא הייתי המנהיגה של כל קמפיין לחץ", אמרה פלוסי לרשת.

בימים שקדמו להחלטתו של ביידן שלא לרוץ עבור קדנציה שנייה, צצו דיווחים רבים שהציעו שפלוסי לחצה עליו לפרוש מתוך דאגה שהוא יפסיד מול טראמפ.

עם זאת, פלוסי המשיכה להביע תמיכה ציבורית בנשיא, והוסיפה שזו החלטתו לקבל למרות שביידן התעקש שהוא ירוץ שוב.

"זה תלוי בנשיא להחליט אם הוא הולך לרוץ", אמרה פלוסי ל-MSNBC באותו הזמן. "כולנו מעודדים אותו לקבל את ההחלטה הזו כי הזמן קצר".

 

 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE