הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורי בוש, מבקרת קולנית של ישראל, הפסידה בפריימריז שלה
קבוצות פוליטיות תומכות ישראל שהשקיעו מעל ל-8 מיליון דולר כדי לתמוך בווסלי בל שהתחרה מולה, כמו גם נגד דמוקרטים אחרים שיוצאים נגד ישראל

נציגת מיזורי, קורי בוש, הפסידה בפריימריז הדמוקרטי לווסלי בל, פרקליט מחוז. המרוץ הושפע במידה רבה על ידי קבוצות פוליטיות תומכות ישראל שהשקיעו מעל ל-8 מיליון דולר כדי לתמוך בבל, מה שהפך אותו לאחד מהפריימריז היקרים ביותר בהיסטוריה.

בוש, פרוגרסיבית ומבקרת קולנית של מלחמת ישראל בעזה, נתקלה בהתנגדות מצד הוועד האמריקאי לענייני ציבור ישראל (AIPAC) וגופים דומים. זה מתחבר למגמה אחרונה של קבוצות תומכות ישראל שמכוונות נגד דמוקרטים פרוגרסיביים המבקרים את ישראל, כפי שנראה בהפסד הפריימריז האחרון של ג'מאל בומן בניו יורק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


היססה בתחילה לתייג את חמאס כארגון טרור. בוש

 

בוש, שנבחרה לראשונה ב-2020, זכתה להכרה כפעילה שחורה לאחר ההפגנות בפרגוסון ב-2014. עם זאת, עמדותיה השנויות במחלוקת, במיוחד לגבי ישראל וחמאס, הפכו אותה לפגיעה לאתגר בפריימריז.

היא הייתה אחת משני הדמוקרטים שהצביעו נגד החלטה שמונעת מחברי חמאס להיכנס לארה"ב והיססה בתחילה לתייג את חמאס כארגון טרור.

למרות שנושאים מקומיים כמו זכויות הפליטה ופשיעה היו דאגות דחופות עבור הבוחרים, עמדתה של בוש על ישראל ועזה הפכה אותה למטרה עיקרית ל-AIPAC.

המרוץ התחמם, כאשר בוש סירבה להתמודד בדיון מול בל, בטענה שהוא מקבל "כסף רפובליקני". בל ניהל מסע בחירות כפרגמטיסט פרוגרסיבי, מבקר את בוש על כך שהעדיפה את התהילה שלה על פני תוצאות מקומיות. הוא הדגיש במיוחד את הצבעתה נגד חוק התשתיות של הנשיא ביידן, שלדבריו היה מביא תועלות ניכרות למחוז.

המחוז הוא דמוקרטי באופן חד משמעי, וצפוי שבל ינצח בקלות בבחירות הכלליות.

תוצאת הפריימריז משקפת את הפער הגובר בין הדמוקרטים המיינסטרים לפרוגרסיביים בנושאים הקשורים לישראל ולייצוג יעיל בקונגרס.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE