הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צפו: האריס מגיבה בכעס למפגינים פרו פלסטינים שהפריעו לנאומה
"אם אתם רוצים שדונלד טראמפ ינצח, אז תגידו את זה": האריס מגיבה למפגינים פרו פלסטינים בזמן עצרת בחירות

סגנית הנשיא קמאלה האריס, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, השיבה בחריפות לפעילים פרו-פלסטינים שהפגינו נגד מלחמת ישראל ברצועת עזה, שהפריעו לנאומה במהלך אירוע הבחירות בדטרויט ביום רביעי בלילה.

"אתם יודעים מה? אם אתם רוצים שדונלד טראמפ ינצח, אז תגידו את זה. אחרת, אני מדברת," אמרה האריס בהבעת פנים נחושה, לקול תשואות רמות מתומכיה בקהל, לפני שצעקו "לא חוזרים!"

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"אני מדברת עכשיו". האריס

 

חילופי דברים היו תזכורת לחלוקות הנמשכות בקרב הדמוקרטים על המלחמה במזרח התיכון, המהווים אתגר עבור האריס במרוץ שלה נגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, המועמד הרפובליקני.

בזמן שהאריס דיברה, קבוצת מפגינים הפריעה לסגנית הנשיא בערך באמצע הנאום שלה: "קמאלה, קמאלה, אתם לא יכולים להתחבא! אנחנו לא נצביע לרצח," הם צעקו. בתחילה האריס השיבה: "אני כאן כי אני מאמינה בדמוקרטיה. אני מאמינה שקול של כל אחד חשוב. אבל אני מדברת עכשיו. אני מדברת עכשיו." אבל ההפרעות נמשכו כאשר האריס ניסתה לדון בהשלכות של כהונה שנייה של טראמפ.

יותר מ-15,000 אנשים הגיעו לאירוע של האריס שנערך בשדה התעופה של דטרויט, כשמטוס הנשיא מאחוריה. - סוג של הגדרת קמפיין שטראמפ עשה תקן במהלך שלושת המסעות הבחירות שלו לנשיאות.

זה היה האירוע הסוער ביותר עד כה בקמפיין הצעיר עדיין של האריס, כשהיא עורכת מסע רב-מדינתי עם מי שנבחר להיות סגנה, מושל מינסוטה טים וולץ, השבוע.

 

 

לאורך השנה, מפגינים עקבו בקביעות אחר הנשיא ג'ו ביידן בהופעות הציבוריות שלו, אך ההפגנות היו פחות שכיחות בעבור האריס, שהשיקה את הקמפיין שלה לאחר שביידן פרש מהמרוץ ב-21 ביולי.

דירבורן, מישיגן, מחוץ לדטרויט, היא הבית של אוכלוסייה גדולה של אמריקאים ערבים ומוסלמים, שביקרו את מדיניות התמיכה של מנהלת ביידן במלחמת ישראל נגד חמאס בעקבות ההתקפה ב-7 באוקטובר 2023 על ישראל.

במשבצת הדמוקרטית של מישיגן בפברואר, רוב מצביעי הפריימריז בדירבורן, 57%, בחרו ב"לא מחויב" במקום בביידן כמחאה על עמדתו בנוגע למלחמת עזה של ישראל.

מישיגן, עם 15 קולות אלקטוריים שנמצאים על הכף, היא מדינה קריטית שביידן זכה בה ב-2020 בדרכו לניצחון בבחירות על טראמפ.

למרות שהאריס, כמו ביידן, נשארה נאמנה לתמיכתה בישראל, היא ביקרה בעבר את ישראל בגין מספר הקורבנות הפלסטינים בעזה: "יותר מדי פלסטינים חפים מפשע נהרגו," אמרה האריס בדצמבר האחרון. "לדעתי, מדרגת הסבל האזרחי והתמונות והסרטונים הבאים מעזה הם מדהימים." האריס אמרה לעיתונאים החודש: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפוך חדלי רגש לסבל, ואני לא אשתוק."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE