הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דיווח: האריס תיפגש עם ארגון פרו-פלסטיני כדי לדון על עצירת החימוש לישראל
נציגי ארגון פרו-פלסטיני ניהלו שיחה קצרה עם המועמדת לנשיאות והתחננו בפניה: "מישיגן רוצה לתמוך בך, אבל אנחנו צריכים שתצילי את עזה"

קמלה האריס אמרה שהיא מוכנה לפגוש פעילים פרו-פלסטינים כדי לדון בהטלת חרם נשק על ישראל, לפי דיווחים.

'התנועה הלאומית הלא מחויבת' – ארגון פרו-פלסטיני ואנטי-מלחמה, מסרה שמייסדיה דיברו עם סגנית הנשיא ועם מושל מינסוטה טים וולץ, זאת בעצרת של השניים שנערכה בדטרויט ביום רביעי.

הפעילים שיתפו את המועמדת לנשיאות והסגן שלה בדאגותיהם לגבי "הספקת נשקים למלחמה והכיבוש של ישראל נגד פלסטין".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האריס נואמת בפסגת האקלים בדובאי, דצמבר 2023 (צילום: AP)

 

הם גם ביקשו פגישה עם האריס כדי לדון בדרישותיהם להטלת חרם נשק על ישראל ולדחיפה להפסקת אש קבועה, לפי הארגון.

"סגנית הנשיא שיתפה בסימפטיה שלה והביעה פתיחות לפגישה עם מנהיגי התנועה, כדי לדון בחרם נשק", אמר הארגון בהצהרה.

דובר מטעם מסע הבחירות של האריס אמר ל'ניו יורק טיימס' שהשיחה הייתה "מעורבות קצרה" ו"חיזקה את המחויבות שלה להמשיך ולהתעניין בקהילות אלו".

'התנועה הלאומית הלא מחויבת' גייסה יותר מ-100,000 אנשים שהסכימו להחרים את ג'ו ביידן בפריימריז במישיגן, זאת על רקע תמיכת הממשלה שלו בישראל. למרות החרם, ביידן ניצח עם 81% מהקולות.

על פי הדיווח, במהלך השיחה של האריס עם מנהיגי הקבוצה, המייסד לילה אל-עבד פרצה בבכי ואמרה לה: "אני פלסטינית, אני מייסדת של התנועה. בוחרי מישיגן רוצים לתמוך בך, אבל אנחנו צריכים מדיניות שתציל חיים בעזה עכשיו".

"אני נפגשת כל יום עם חברי הקהילה במישיגן שמאבדים עשרות ומאות מבני משפחותיהם בעזה. עכשיו אנחנו צריכים חרם נשק", הוסיפה אל-עבד.

מייסד נוסף, עבאס אלאוויה, אמר: "אני נציג של ה-DNC ואני מעריך את הנהגתך. אנחנו רוצים לתמוך בך, סגנית הנשיא האריס, והבוחרים שלנו צריכים לראות אותך פותחת דף חדש במדיניות על עזה שכוללת אימוץ חרם נשק כדי להציל חיים".

 

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE