הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטמפרטורות גבוהות יותר – וכך גם חשבון החשמל של האמריקאים
לא רחוק ממחצית מתושבי ארצות הברית נתקלו בהוצאות בלתי צפויות עבור החשבונות והשירותים השונים בגלל מזג אוויר קיצוני, בין אם חום, סופות, שיטפונות או שריפות

בעוד שהקיץ הופך לחם יותר והטמפרטורות שוברות שיאים – כך גם חשבונות החשמל מזנקים.

בערך 7 מתוך 10 אמריקאים אומרים שחום הקיץ הגבוה השפיע השנה על חשבונות החשמל שלהם ברמות קטנות עד גבוהות, כך לפי סקר אחרון ממרכז המחקר לענייני ציבור של AP-NORC.

כ-40 אחוזים מ-1,143 המבוגרים מרחבי ארצות הברית שהשתתפו בסקר שנערך בסוף חודש יולי, תיארו שהם נתקלו בהוצאות בלתי צפויות על החשבונות והשירותים השונים בגלל סופות, שיטפונות, חום או שריפות יער.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

עוד עולה מהסקר כי 22% נאלצו לשנות או לבטל תוכניות לנסיעות כלשהן בגלל מזג האוויר הקיצוני.

עלות קירור הבית בקיץ הזה צפויה לרשום עלייה של כמעט 8% ברחבי ארצות הברית, לממוצע של 719 דולר, לעומת ממוצע של 661 דולר באותה תקופה ב-2023. כך לפי תחזית אגודת מנהלי הסיוע האנרגטי הלאומי והמרכז לאנרגיה, עוני ואקלים.

כמעט 20% ממשקי הבית המאופיינים בהכנסה נמוכה, חיים ללא מיזוג אוויר – מה שיכול להוות סיכון בריאותי בימים של טמפרטורות גבוהות.

אבל במקביל, במקרים מסוימים ייתכן שיש למשפחות מזגן, אך הן בוחרות שלא להדליק אותו מחשש שהן לא יוכלו לעמוד בעלות חשבון החשמל.

לתושבת צפון קרוליינה, לוונה לינדהל, הקיץ כעת משמעותו לכסות חלונות בווילונות החשכה ולסגור חדרים שלמים כדי לשמור על ההוצאה החודשית של חשמל ברמה נסבלת. "לעלות למעלה, זה כמו ללכת לתוך מרק. זה כל כך חם", אמרה לינדהל בת ה-37.

חשבון החשמל החודשי של לינדהל הוא בערך 200 דולר, כפול מלפני שנים.

ג'ים גרהם, בן 54, סיפר ל-AP שחשבון החשמל החודשי שלו כעת עולה על 350 דולר — אפילו כשהוא מגדיר את התרמוסטט ל-80 מעלות פרנהייט — זינוק גדול ממה ששילם תושב פיניקס, אריזונה, לפני כעשור.

באופן כללי, אנשים שלא מאמינים ששינוי האקלים קורה היו פחות סבירים לומר שהם הושפעו מחום קיצוני, מצא הסקר. לעומת זאת, כ-8 מתוך 10 אמריקאים שמאמינים ששינוי האקלים קורה אומרים שהחום הקיצוני השפיע לפחות במקצת על חשבונות החשמל שלהם.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE