הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כל השיאים הקודמים נשברו: יולי הוא בלי ספק החודש החם ביותר בהיסטוריה של קליפורניה
מספרים מדאיגים מאוד נראו בחודש שעבר, כאשר הטמפרטורות בגולדן סטייט היו חמות ב-7 מעלות מהממוצע של יולי – ושתי מעלות מעל השיא הקודם

יולי 2024 היה החודש החם ביותר שקליפורניה ראתה אי פעם, עם טמפרטורות שהגיעו עד ל-129 מעלות פרנהייט בעמק המוות בדרום קליפורניה ב-7 ביולי.

קליפורניה חוותה טמפרטורות שהיו חמות ב-7 מעלות פרנהייט מהממוצע של יולי, ו-2 מעלות מעל החודש החם ביותר שנרשם קודם לכן, עם עמק המוות שראה טמפרטורה ממוצעת של 108.5 מעלות פרנהייט, לפי שירות הפארקים הלאומיים (NPS).

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"יולי היה בלי ספק החודש החם ביותר בהיסטוריה של קליפורניה, ששבר את כל השיאים הקודמים", כתב אנליסט מזג האוויר קולין מקארתי. "יולי 2024 היה כמעט 2 מעלות חם יותר מהחודש החם ביותר שנרשם קודם לכן, יולי 2018, ו-7 מעלות (!) מעל הממוצע של יולי. אלה אנומליות מופרכות בהתחשב בכך שזו הטמפרטורה הממוצעת של המדינה כולה".

"חודש של חום שאין לו תקדים", אמר.

 

 

זה מגיע בעקבות כך שהכדור הארץ כולו ראה את שני הימים החמים ביותר שנרשמו אי פעם, ב-22 וב-23 ביולי, עם ממוצע של כ-62.9 מעלות פרנהייט ברחבי הגלובוס.

"אנחנו פשוט חווינו את החודש החם ביותר בהיסטוריה במקום החם ביותר על פני כדור הארץ! שישה מתוך עשרת הקיצים החמים ביותר הגיעו בעשור האחרון, מה שצריך לשמש כזעקת השכמה", אמר מנהל NPS מייק ריינולדס בהצהרה. "חודשים שוברי שיא כמו זה עשויים להפוך לנורמה ככל שאנו ממשיכים לראות עלייה בטמפרטורות העולמיות. מבקרים בפארק צריכים לתכנן מראש ולהגיע מוכנים להתמודד עם טמפרטורות קיצוניות בחודשי הקיץ".

דו"ח של NOAA חושף שמספר מיקומים ברחבי קליפורניה ראו שיאים חדשים שנשברו, כולל פאלם ספרינגס עם 124 מעלות פרנהייט ב-5 ביולי, רדינג עם 119 מעלות פרנהייט ב-6 ביולי, וברסטואו עם 118 מעלות פרנהייט ב-7 וב-8 ביולי.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE