הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יהודיות אנטי-ישראליות מבטיחות: לא נצביע להאריס – עד עצירת אספקת הנשק לצה"ל
שתי הנשים שהעניקו ראיון ל'וושינגטון פוסט' הן חלק מקבוצה פרוגרסיבית שמעדיפה להחרים את המועמדת הדמוקרטית לנשיאות – אלא אם כן היא תביא להפסקת אש בעזה

שתי נשים אמריקאיות יהודיות שמחזיקות בדעות אנטי-ישראליות, העניקו ראיון ל'וושינגטון פוסט' בו אמרו שהן לא מצטרפות לגל התמיכה בסגנית הנשיא קמלה האריס לנשיאות ארה"ב, ונשבעו שהן לא יצביעו לה אם לא תהיה הפסקת אש בעזה ואמברגו נשק על ישראל.

"זה ידית הלחץ שלנו", אמרה חנה זלמן, עובדת סוציאלית מפילדלפיה ל'וושינגטון פוסט' על ההצבעה המחאתית שלה.

חברתה לאה שפרד, המטפלת בילדים, הסכימה: "זה כל מה שיש לנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האריס (צילום: Getty Images)

 

מצביעים רבים במדינות מתנדנדות נמצאים בגוש הפרוגרסיבי המפעיל לחץ כבד על קמפיין הבחירות של האריס ועל ממשל ביידן בכלל, בדרישה לעצור את אספקת הנשק האמריקאי לישראל, כמו גם דוחפים את הפסקת האש של ישראל נגד חמאס.

מצביעים במדינות מתנדנדות כמו פנסילבניה, מישיגן וויסקונסין שלחו מסר לנשיא ביידן בפריימריז על ידי סימון "לא מחויב" בפתקי ההצבעה שלהם כדי להביע מחאה על תמיכתו בישראל. לאחר שהאריס הפכה למועמדת הדמוקרטית, שפרד וזלמן חתמו על הצהרה שקובעת שהאריס חייבת להביא להפסקת אש כדי לזכות בקולותיהן.

הן מבינות שההצבעות החרם שלהן עשויות לעזור ליריבה של האריס, הנשיא לשעבר טראמפ, בנובמבר. ובכל זאת, המצביעות היהודיות לא מרגישות שסגנית הנשיא עשתה מספיק כדי לעזור לאנשים בעזה.

"מה שבאמת עוזר לטראמפ", אמרה זלמן, "זה שהממשלה הזו לא מקשיבה למצביעים שתומכים בהפסקת אש".

"אני רוצה להצביע", אמרה שפרד. "אבל מבחינה אתית, אני תקועה".

 

88% לא
12% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE