הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ביידן מספר: כך עמיתיו הדמוקרטים דחקו אותו מהמירוץ לנשיאות
בראיון חדש לרשת CBS, הנשיא סיפר כי הלחץ מצד בכירים בבית הנבחרים ובסנאט גרם לו לחשוב שכל הסאגה תהיה "הסחה אמיתית" ולא יתרכזו ב"שמירה על הדמוקרטיה"

הנשיא ג'ו ביידן התיישב ביום ראשון לראיון ברשת החדשות CBS, שם דיבר בין היתר למה פרש מהמירוץ לנשיאות – וסיפר כיצד עמיתיו הדמוקרטים דחפו אותו לעשות כך.

"מספר מעמיתי הדמוקרטים בבית הנבחרים ובסנאט, חשבו שאני הולך לפגוע להם במירוץ", הודה ביידן בפני העיתונאי בוב קוסטה. "הייתי מודאג שאם אשאר במירוץ, זה יהיה הנושא, הייתם מראיינים אותי למה ננסי פלוסי אמרה – וחשבתי שזו תהיה הסחה אמיתית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כזכור, ביידן הודיע בסוף יולי שהוא פורש מהמירוץ לנשיאות ותומך בסגניתו, קמלה האריס. הדיווחים בתקשורת הצביעו על כך שגורמים דמוקרטים בכירים – החל מברק אובמה, הסנאטור צ'אק שומר וננסי פלוסי, דחפו את ביידן לפרוש אחרי העימות הראשון שהיה עם דונלד טראמפ.

"הסקרים שהיו לנו הראו שזה היה מירוץ צמוד, זה היה יכול להיות עד הסוף", ביידן הוסיף.

 

 

"כשרצתי בפעם הראשונה, חשבתי על עצמי כנשיא מעבר. אני לא יכול אפילו לומר בן כמה אני. קשה לי להוציא את זה מהפה. אבל הדברים התקדמו כל כך מהר... והשילוב היה שחשבתי שזו עדיין בעיה קריטית עבורי, זה לא בדיחה, לשמור על הדמוקרטיה הזו", ביידן אמר במהלך הראיון עם קוסטה.

בראיון שהעניקה לאחרונה, פלוסי הכחישה שהיא בכלל הציעה לנשיא לפרוש.

אך בין העימות הנשיאותי ליום בו ביידן משך את מועמדותו, כאשר ביניהם הנשיא אמר בתוקף לעמיתיו שהוא נשאר במירות, פלוסי הצטרפה לתוכנית בוקר ברשת MSNBC שם רמזה שהחלטתו אינה סופית.

"זה תלוי בנשיא להחליט אם הוא הולך לרוץ. כולנו מעודדים אותו לקבל את ההחלטה הזו, כי הזמן נגמר", אמרה פלוסי ל-MSNBC כשנשאלה אם היא תתמוך במועמדותו לבחירות חוזרות.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE