הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סוכן כאוס: דו"ח מטלטל על המאמץ של ג'ורג' סורוס להרוס את ארה"ב
ההשפעה של הפילנתרופ הפרוגרסיבי אנטי-ציוני על ארצות הברית היא לא פחות ממצמררת: "מעסיק צבא של עו"ד ממשלתיים רדיקליים כדי לקרוע את מערכת המשפט"

הפילנתרופ הליברלי ג'ורג' סורוס ובנו אלכס – שהשתלט על אימפריית המשפחה, "עבדו ללא לאות כדי לפגוע בחוק ובסדר בארצות הברית", כך טוען מרכז מחקר התקשורת (MRC) בדו"ח חדש.

MRC קיבל כמעט 7,800 עמודים של תקשורת פנימית מעשרות פרקליטים שסורס תמך בהם דרך בקשות רשומות ציבוריות מרובות. הקבוצה השמרנית אמרה שממצאיה "חושפים איך מכונת סורס מעסיקה ביעילות צבא של עורכי דין ממשלתיים רדיקליים כדי לקרוע את מערכת המשפט" ברחבי ארה"ב.

"זה מדהים את מספר הפרקליטים שסורס לא רק מימן ברחבי המדינה, אלא גם ממשיך לשלוט בפוליטיקה ובעדיפויות שלהם", אמר מייסד MRC ונשיאו, ברנט בוזל, ל'פוקס ניוז'.

MRC פירט את ממצאיו בדוח בשם "חוק ובלגן", ומאפשר לקוראים להוריד את התקשורת הפנימית ממגוון פרקליטים ליברליים, כולל אלווין בראג בניו יורק וקים פוקס באילינוי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סורוס (צילום: AP)

 

"מכונת סורס קובעת את המדיניות והעדיפויות שלהם, מצוותת את משרדיהם בליברלים שנבחרו בקפידה, קובעת נרטיבים בתקשורת, מתמרצת לפני קציני ממשל ומעוותת את מערכת המשפט האמריקאית", כתבו החוקרים של MRC.

"אימפריית סורס הוציאה לפחות 40 מיליון דולר כדי לבחור את הפרקליטים שלה. לאחר מכן היא השקיעה עוד 77,663,316 דולר ב-20 ארגוני שמאל כדי לתאם ולשלוט בפרקליטים, והביאה את ההוצאה הכוללת של סורס ללפחות 117,663,316 דולר", המשיך המסמך.

"לפחות 30% מאוכלוסיית ארה"ב חיה כיום תחת שלטון הפרקליטים של סורס, שנאלצו לחתום על התחייבויות לפעול לפי עדיפויות שונות של סורס. מכונת סורס ארגנה 33 הצהרות והתחייבויות 'משותפות' כאלה, שנחתמו על ידי 123 מתוך 126 הפרקליטים של סורס".

MRC גם הביאה לתשומת לב את Fair and Just Prosecution (FJP), רשת של פרקליטים מקומיים שהיא טוענת שעבדה ל"מניפולציה של חוקי המשפט בנוגע להגירה בלתי חוקית, סמים, הפלות, יושרת בחירות, עונש מוות וחוקים נגד שינויי מין בילדות".

"הקבוצה הלא מאוד מוכרת שמנצחת על המאמץ הזה בין התובעים של סורוס, היא FJP – פרויקט רדיקלי  שמקל על פשע של מרכז טיידס שממומן בכבדות על ידי סורוס. FJP קיימה לפחות 51 פגישות פרטיות ופרסמה 33 הצהרות והתחייבויות רשמיות שהכילו חתימות מתובעים ברשת שלה בין השנים 2021 ל-2022 בלבד, כתבו חוקרי MRC.

"רק עבור תובע אחד שנתמך על ידי סורוס, התובע המחוזי הלשעבר של סן פרנסיסקו, צ'סה בודין, MRC אספה 508 תקשורות מדהימות בין משרדו של בודין ל-FJP בתקופה של 18 חודשים בלבד", הם המשיכו. "זה ממוצע לפחות תקשורת אחת בכל יום".

דוח MRC גם אמר שהמסמכים מצביעים על כך שתובעים שנתמכו על ידי סורוס בנו קשרים עם תקשורת המייסדת בעזרתFJP , לחצו על ענפים אחרים של הממשלה, והפגינו עוינות כלפי תומכי טראמפ.

"האימפריה של סורוס מעורבת באופן משמעותי בשינוי מערכת המשפט של ארצות הברית. ובכל זאת, רוב כלי התקשורת נמנעים לעיתים קרובות מלכסות את 'התובעים המרפורמים' של סורוס והנזק שהם גרמו", סיכמו חוקרי MRC.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE