הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המשטרה חקרה חשוד ברצח נערה מלפני שלושה עשורים – ויממה לאחר מכן הוא התאבד
פול האצ'ינסון בן ה-55, נשוי ואב לשניים, נמצא ירוי בראשו יום אחד אחרי שהוא נחקר בחשד לרצח של דניאל האוצ'ינס בת ה-15, בשנת 1996, כאשר בדיקת דנ"א חדשה הובילה אליו

כמעט שלושה עשורים לאחר שנמצאה גופתה של דניאל 'דני' האוצ'ינס בת ה-15 ליד אתר גישה לדיג במונטנה, דגימת DNA הובילה את הרשויות לרוצח שלה: אב לשניים, נשוי, שהתאבד שעות בודדות לאחר שהוא נחקר על ידי החוקרים לגבי התיק הקר.

משרד השריף של מחוז גטלין אמר ביום חמישי שבדיקות DNA מתקדמות וגנאולוגיה גנטית פורנזית הובילו לאחרונה את הרשויות לזהות את הרוצח - פול האצ'ינסון בן ה-55.

ב-21 בספטמבר 1996 בשעה כ-11:00 בבוקר, האוצ'ינס יצאה מביתה בבלגרייד, מונטנה, וכשלא חזרה, משפחתה קראה למשטרה. אמה מצאה את המכונית ליד נהר גלטין, באותו הלילה גופתה של בת ה-15 נמצא צפה במים הרדודים.

נאספו ראיות DNA בזירה ונחקרו חשודים רבים לאורך השנים, אך לא נעצר אף אחד והתיק הפך קר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לבסוף, הרשויות חידשו את המאמצים לפתור את התיק, וב-2021, כשדן ספרינגר הפך לשריף של מחוז גלטין, הוא הביא שני מומחים מקליפורניה לסייע - החוקר הפרטי טום אלפמונט, שוטר לשעבר במחלקת המשטרה של לוס אנג'לס, וקורט דפווג, שמתמחה בשימוש בטכנולוגיית DNA לפתרון רציחות.

ארבעה שערות שנאספו מגופת האוצ'ינס בזירת הפשע שימשו ליצירת פרופיל DNA חלקי, אמר משרד השריף. הפרופיל הזה בסופו של דבר נשלח למעבדה בווירג'יניה, שם גנאולוגים השתמשו במסדי נתונים של DNA כדי לזהות את האצ'ינסון כחשוד אפשרי.

ב-23 ביולי 2024, אלפמונט ודפווג חקרו את האצ'ינסון, שחי כ-100 מיילים מהזירה, בדילון, מונטנה.

"במהלך הראיון שנמשך כמעט שעתיים, האצ'ינסון, שחי בבוזמן בזמן מותה של האוצ'ינס, הציג עצבנות קיצונית", אמר משרד השריף. "החוקרים רשמו שהוא הזיע במרץ, שרט את פניו ונשך בידו. כשהוצגה בפניו תמונה של האוצ'ינס, האצ'ינסון נטה בכיסאו והציג סימנים של חוסר נוחות. לאחר שחרורו, התנהגותו נצפתה כחריגה".

מוקדם בבוקר שלמחרת, האצ'ינסון התקשר למשרד השריף של מחוז ביברהד, אומר שהוא זקוק לעזרה וניתק. הוא נמצא ליד הכביש, מת מפצע ירי שהוא גרם לעצמו, אמר משרד השריף.

החוקרים קבעו שבת ה-15 והאצ'ינסון לא הכירו זה את זה. הם האמינו שבאותו הזמן, האצ'ינסון היה סטודנט באוניברסיטה, והוא נתקל רנדומלית בהאוצ'ינס – לפני שאנס ואותה, חנק אותה וזרק אותה למים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE