הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרננדו ואלי: אזהרה לציבור אחרי תקיפה של פומת הרים
הליכת ערב שגרתית עם כלב הפיטבול הסתיימה בצער גדול כאשר פומת הרים זינקה על חיית המחמד ונאחזה בה עם הלסת. בשל האירוע הקשה, הרשויות מזהירות את הציבור

פומת הרים תקפה והרגה בסוף השבוע האחרון כלב פיטבול – מה שהביא את הרשויות המקומיות להוציא "אזהרת חיות בר" בקהילת סילמאר שבסן פרננדו ואלי.

התקרית אירעה בליל שבת כשתושב האזור הוציא את כלב הפיטבול שלו, ג'יג'י, להליכה בשכונה של פארק הבתים הניידים אוקרידג ליד בולווארדים פוט-היל וגלנוקס.

ג'יג'י הייתה כלבה נטושה בבייקרספילד שנצלה על ידי הארגון ללא מטרות רווח "הצלת פיטבולים של דרום קליפורניה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

מייסד הארגון למען פיטבולים, מארק רולון, פרסם פוסט בפייסבוק בו תיאר כיצד פומת ההרים קפצה על הכלב ולא שחררה. הבעלים סיפר לרולון שהוא בעט בחתול הגדול, אך זה אחז בכל הכוח בכלבו.

בעוד הבעלים רץ לחפש עזרה, רולון אמר, אישה שנסעה במקום והייתה עדה לתקיפה צפרה עם רכבה, מה שגרם לפומת ההרים להשליך את גופתה של ג'יג'י. האישה לאחר מכן יצרה קשר עם רולון מכיוון שג'יג'י ענדה תג כלב עם מספר הארגון.

לא ברור אם בעל הכלב נפגע במהלך התקרית. לפי האישה שהייתה עדה לתקרית, ג'יג'י הייתה ברצועה בעת התקיפה.

"אין לג'יג'י סימני טראומה ברורים", אמר הפוסט בפייסבוק. "נראה שפומת ההרים כנראה שברה לה את הצוואר והרג אותה במכה אחת".

"היא הייתה פשוט ילדה קטנה ומתוקה", כתב רולון על ג'יג'י.

יום לאחר התקיפה, קורט קבררה-מילר, נשיא מועצת שכונת סילמאר, הוציא אזהרת חיות בר, ושיתף את תנחומיו עבור ג'יג'י והזכיר לקהילה את שכנותיה הפראיות.

קרברה-מילר קרא לתושבי סילמאר לעקוב אחר הנחיות מחלקת הדיג וחיות הבר של קליפורניה, לגבי איך להגן על עצמם, על חיות המחמד שלהם ועל חיות אחרות מפני חיות בר.

אחת ההמלצות היא לשמור על חיות בית בפנים או בכלובים סגורים לחלוטין כאשר לא ניתן לפקח עליהם בקרבה. וכאשר נמצאים בחוץ, הסוכנות המדינית ממליצה לדאוג שהחיות יהיו עם רצועה – במיוחד בשעות השחר, השקיעה והלילה, כאשר פומות ההרים פעילות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE