הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
גלאי מתכות בכניסה לבית הספר גרם לתורים ארוכים
תלמידי תיכון בפלורידה עוכבו במשך שעות לאחר הפעלת גלאי מתכות ביום הראשון ללימודים

מחוז בתי הספר הציבוריים בפלורידה התנצל ביום שני כאשר גלאי מתכות שהותקנו לאחרונה הובילו לתורים של שעה לתלמידים בתיכונים של המחוז – כולל בתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס שם התבצע טבח בתלמידים ב-2018.

נערים ונערות שהגיעו ביום הראשון לשיעורים בבתי הספר הציבוריים של מחוז בראוורד נתקלו בתורים ארוכים שנמשכו עד למדרכות הסמוכות כשהמורים מתקשים להעביר מהר את הילדים דרך נקודות הביקורת הביטחוניות, לפי צילומים שהושגו על ידי כלי תקשורת מקומיים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הגלאים הופעלו על ידי חגורות, טבעות מתכת ואפילו הספירלות ממחברות

 

לוקאס פאז, תלמיד תיכון בכיתה י"ב בן 17, עמד בתור 45 דקות בתיכון ווסטרן, שם שמע שהגלאים הופעלו על ידי חגורות, טבעות מתכת ואפילו הספירלות ממחברות.

לאחר העיכובים הארוכים, המורים העבירו לבסוף את התלמידים פנימה מבלי לעבור דרך גלאי המתכות. "להיות עם גלאי אחד בכל כניסה זה מגוחך," אמרה מדלין רייס, אמו של אחד התלמידים, "התלמידים יצטרכו להיות בבית הספר בשש בבוקר כדי להיות מסוגלים לעבור את כל התהליך."

הורה נוסף מחוץ לתיכון פלנגן גינה את החוויה אף על פי שהוא הבין את ההיבט הבטיחותי. "זה נורא למעשה, כי היא תעמוד בשמש כמה זמן שלא ידוע. יש כל כך הרבה ילדים בחוץ," אמרה האם, לטיסיה אבלדחו. אם נוספת ששולחת את ילדיה לתיכון מרג'ורי סטונמן דאגלס פרסמה ברשתות החברתיות שילדיה הגיעו לבית הספר בשעה 7:00 בבוקר ועדיין היו בתור בשעה 7:55.

 

 

ב-2018, רוצח המונים ירה והרג 17 קורבנות בתוך מבנה בקמפוס התיכון לפני שנלכד וכעת מרצה מאסר עולם. המבנה שבו התרחש הירי נהרס במהלך הקיץ.

מחוז בראוורד הוא המחוז השישי בגודלו באומה עם יותר מ-30 תיכונים. גלאי המתכות הוצבו בכל אחד מהם. ראש המחוז התנצל מהר על התורים הארוכים וזמני ההמתנה בזמן שהודה לתלמידים על סבלנותם. "אנא זכרו להימנע מלהביא פריטים מתכתיים או להוציא אותם מהתיק שלכם כשאתם מתקרבים לגלאים כדי להאיץ את התהליך," אמר הווארד הפבורן בהצהרה. "אנו מחויבים לשפר את החוויה הזו ונבצע את ההתאמות הנחוצות."

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE