הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלימות משטרתית קשה: שוטר תועד מכה אסיר קשור בניידת
השוטר פתח את הדלת האחורית והחל להכות באגרופים את האסיר, ואף סגר את דלת הניידת על ראשו – מה שגרם לפיטוריו אחרי חמש שנים במחלקה, והתיק יעבור לתביעה ול-FBI

שוטר מארקנסו פוטר לאחר שתועד מכה אסיר קשור במושב האחורי של הניידת, בתקרית מזעזעת שראש המשטרה אמר שיפנה את המקרה לתובעים.

מפקד משטרת ג'ונסבורו, ריק אליוט, פיטר את השוטר ג'וזף האריס ביום שישי, יום לאחר שהאריס נתפס במצלמת הניידת מכה באגרופים, במרפקים וסוגר את דלת הרכב על אסיר שהועבר מבית חולים מקומי חזרה לכלא המחוז.

אליוט צפה בווידאו לאחר שקיבל תלונה ממשרד השריף של המחוז על האירוע. המחלקה גם פרסמה את הווידאו בעמוד היוטיוב שלה והודיעה על פיטורי השוטר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הייתי פשוט מופתע ונבנלתי מהתנהגותו של האריס", אמר אליוט בראיון לסוכנות הידיעות AP. "בהתבסס על התנהגות זו, אני לא הולך לסבול את זה ולא אסבול את זה, ופיטרתי אותו מיד".

בילי לי קוראם, האסיר שנפגע מהשוטר, לבש חלוק בית חולים וחנק את עצמו עם חגורת המושב הקשורה סביב צווארו בזמן שהם היו בנסיעה.

לאחר שהרכב עצר, האריס פתח את הדלת והחל להכות את קוראם מספר פעמים בפנים כשהוא משחרר את החגורה. לאחר מכן, האריס סגר את דלת הרכב על ראשו של קוראם. אליוט אמר שהוא לא יודע אילו פציעות ספג האסיר.

 

 

קוראם הוחזק בכלא המחוז קרייגהד ביום שני בגין חשד לבריחה והיה מבוקש על פי צווים ממדינות אחרות.

קוראם הובא לבית החולים לאחר שסיפר לצוות הכלא שבלע פנטניל וברח מבית החולים. האריס תפס את קוראם והכניס אותו לניידת.

כאמור, אליוט אמר שהוא יפנה את התיק לתובע המחוזי ויערוך את המסמכים בימים הקרובים לשליחה לתובע. ראש המשטרה גם אמר שהוא יצר קשר עם משרד ה-FBI בליטל רוק לגבי האירוע ויבקש מהמדינה לבטל את הסמכתו של האריס כשוטר.

האריס עבד במחלקה במשך חמש שנים, ולפני שנתיים הושעה מתפקידו בגין שימוש בכוח יתר, ובמקרה אחר נאשם בתביעת מוות ברשלנות שהוגשה ביוני בגין מותו של אסיר אחר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE