הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
'רוצח הזונות מריברסייד' שנידון לעונש מוות – נמצא אשם ברצח נוסף
ויליאם סאף רצח את בתו בת החודשיים בשנות ה-70, ולאחר מכן רצח לפחות 12 נשים נוספות מה שהביא את ביהמ"ש בקליפורניה לגזור עונש מוות. כעת, הוא הודה ברצח נוסף

מחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס הודיעה על תפנית בתיק הרצח הקר של קתי סמול, שגופתה נמצאה בדרום פסדינה בשנת 1986 – במה שמקושר כעת לרוצח הסדרתי ויליאם סאף, שהורשע ברצח 12 נשים במחוז ריברסייד בין השנים 1986 עד 1991.

במסיבת עיתונאים ביום שלישי, שריף המחוז רוברט לונה כינה זאת "פריצת דרך גדולה", וקרא להתפתחות "צדק וסגירת מעגל מאוחרת" לקתי ולמשפחתה.

"בין כל הדברים האחרים שאנחנו מדברים עליהם היום, תמיד צריך לזכור כשאנחנו מדברים על משהו כה משמעותי כמו זה, אנחנו מדברים על קורבן שאיבד את חייו, והמשפחה שלעולם לא תשכח את זה", אמר לונה.

קתי נמצאה דקורה למוות ב-22 בפברואר 1986, בבלוק 800 של רחוב בנק, שנמצא ליד האזור של רחובות מונטריי ומרידיאן, אמרה בכירה במחלקת הרצח של LASD, פטרישה תומאס. בחקירה נקבע כי קתי מתה "ממספר דקירות וחניקה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קתי זוהתה כקורבן לאחר ששותפה לדירה באותה העת קרא על הרצח בעיתון ויצר קשר עם הרשויות. הוא סיפר לחוקרים שקתי הייתה זונה באזור לייק אלסינור וחיה בביתו במשך כמה חודשים.

לפי השותף לדירה, קתי אמרה לו שגבר בשם ביל אוסף אותה ונותן לה 50 דולר כדי לנסוע איתו ללוס אנג'לס.

זו הייתה הפעם האחרונה ששמעו מקתי.

ב-2019, החקירה לגבי מותה של קתי נפתחה מחדש לאחר שנמצא קשר אפשרי למותו של דבר בבית ממול למקום שבו נמצאה גופתה של קתי, 33 שנים קודם לכן.

בביתו, הרשויות מצאו מספר פריטים מטרידים, כולל תמונות של נשים שנראו מסוממות, מוטרדות ונאחזות בניגוד לרצונן. כתבה על מותה של קתי נמצאה גם היא בחדר השינה שלו, לפי הרשויות.

עם זאת, ה-DNA של הגבר לא התאים לזה שנמצא בזירה של קתי, ולא קושר לשום פשע.

 

 

ב-2020, בדיקת ראיות במקרה מותה של סמול הביאה לבדיקות DNA נוספות ולתוצאות מעודכנות, ש"חשפו את נוכחותם של שני תורמים זכריים".

"אחד התורמים זוהה כוויליאם לסטר סאף -- באותה עת, גבר לבן בן 70 - והשני גבר לא ידוע", אמרה תומאס.

"ביל סאף היה רוצח סדרתי מורשע, שכונה גם 'הרוצח של זונות ריברסייד', או 'הרוצח מאגם אלסינור'", אמר תומס.

סאף הואשם במספר רב של מקרי רצח, אפילו של בתו בת החודשיים בטקסס בשנת 1974. בשנת 1992 הוא הואשם במספר מקרים אחרים, ושלוש שנים לאחר מכן נידון למוות על 12 רציחות במחוז ריברסייד בין השנים 1989 ל-1991.

סאף היה משוחרר על תנאי בזמן הרצח של קתי.

בשנת 2022, סאף הועבר מכלא סן קוונטין לכלא המרכזי לגברים של מחוז לוס אנג'לס. שם, הוא הודה ברציחת קתי וגם דיבר והודה בחלק מהרציחות הקודמות במחוז ריברסייד.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE