הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: העיר עם שווי הבתים הכולל שחצה את רף טריליון הדולר
ערכי הבתים בעיר הדרומית זינקו ביותר מ-12 אחוזים בשנה האחרונה, והיא מצטרפת לאזורי מטרופולין שגם כן חצו את הרף, כמו לוס אנג'לס, ניו יורק ושיקגו

שוק הדיור באנהיים שבמחוז אורנג' הגיע לאבן דרך משמעותית, והצטרף לקבוצה הבלעדית של אזורי מטרופולין בארה"ב עם ערך בית כולל העולה על טריליון דולר.

לפי פורטל הנדל"ן Redfin, ערכי הבתים באנהיים זינקו ב-12.1% ב-12 החודשים האחרונים, מה שמשקף מגמה רחבה יותר בשוק הדיור בארה"ב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אנהיים

 

מספר שווקי הדיור בעלי ערך של טריליון דולר במדינה הכפיל את עצמו במהלך השנה האחרונה, עם הצטרפות אנהיים לאזורי מטרופולין מוכרים יותר: לוס אנג'לס, ניו יורק, אטלנטה ובוסטון.

גם שיקגו, פיניקס ווושינגטון די.סי. חצו את רף טריליון הדולר במהלך השנה האחרונה, וסן דייגו אינה רחוקה מאחור.

"ערך שוק הדיור באמריקה צפוי לחצות את רף ה-50 טריליון דולר ב-12 החודשים הבאים, מכיוון שאין מספיק בתים שמוצעים למכירה כדי לדחוף את המחירים למטה", אמר ראש מחקר הכלכלה ב-Redfin, צ'ן זהאו.

"שיעורי המשכנתא החלו לרדת, אך רבים מהמוכרים והקונים הפוטנציאליים ממתינים לעשות מהלך, מה שאומר שסביר להניח שנמשיך לראות תבנית שבה המחירים עולים באיטיות".

עלייתה של אנהיים למעמד של טריליון הדולר היא עדות לכך שהיא עברה הסבה מקהילה פרברית למרכז כלכלי חשוב בדרום קליפורניה. העיר היא בית לאטרקציות גדולות, כולל דיסנילנד, אצטדיון המלאכים, מרכז הונדה ומרכז כנסים גדול, ויש לה שיעור אבטלה נמוך יחסית של 4%.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE