הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סקר הבחירות בפלורידה שצריך להדאיג את טראמפ
מעוז הרפובליקנים במדינת הסאנשיין מתחיל להתערער שכן קמלה האריס מצליחה לצמצם את הפער מול היריב שלה. "היא עדיין האנדרדוג – אבל יותר קרובה ממה שאנשים ציפו"

דונלד טראמפ בסיכון להפסיד את פלורידה בבחירות לנשיאות בנובמבר, לפי סקר חדש.

הסקר, שנערך על ידי USA TODAY, אוניברסיטת סאפוק ו-WSVN-TV בין ה-7 ל-11 באוגוסט, חושף שפלורידה עשויה שלא להיות ניצחון קל עבור לטראמפ, כאשר הנשיא לשעבר מוביל על קמלה האריס בחמד נקודות בלבד, 47 אחוזים לעומת 42 אחוזים, בהתאמה.

היתרון הנוכחי שלו כעת קטן יותר מכל הסקרים שהוצגו מאז ה-10 ביולי.

פלורידה נחשבה בעבר למדינת מפתח, אך הפכה להיות יותר ויותר רפובליקנית בשנים האחרונות, כשהיא בחרה בדטראמפ ב-2016 וב-2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ והאריס (צילום: AP)

 

גם המושל הרפובליקני רון דה-סנטיס נבחר בניצחון גדול ב-2022, כשהוא ניצח את המועמד הדמוקרטי צ'ארלי קריסט ב-19 נקודות, וסחף 62 מתוך 67 מחוזות.

עם זאת, הסקר האחרון מצביע על כך שהתמיכה ברפובליקנים במדינה יורדת, עם דיוויד פלאולוגוס, מנהל מרכז המחקר הפוליטי של אוניברסיטת סאפוק, שאמר ל-USA TODAY שהוא הופתע לראות את האריס מצמצמת את הפער מטראמפ.

"מה שהיה נסיעה קלה דרך מדינת הסאנשיין, עכשיו זו נסיעה בזהירות", הוא אמר, והוסיף שהאריס "עדיין האנדרדוג אבל היא קצת יותר קרובה ממה שאנשים עשויים לצפות".

סקרים קודמים שנערכו מה-15 ביולי הראו שלטראמפ היה יתרון של בין 6 ל-10 נקודות במדינה, לפי FiveThirtyEight.

האריס חתכה לתוך היתרון של טראמפ באופן לאומי מאז שביידן הודיע שהוא מסיים את מסע הבחירות שלו לנשיאות.

לפי Race to the White House, האריס צברה 7.3 נקודות בסקרים ב-45 הימים האחרונים, כלומר היא כעת 1.8 נקודות לפני טראמפ לאחר שהוא הוביל ב-5.5 נקודות לפני 45 ימים.

בינתיים, בפלורידה, האריס צברה 9.6 נקודות, מה שהקטין את היתרון המשמעותי של טראמפ במדינה.

עם זאת, למרות התמיכה הגוברת של האריס, Race to the White House עדיין מראה שהיא מאחורי טראמפ בפלורידה ב-8 נקודות, עם 41.4 אחוז לעומת 49.4 אחוז שלו.

סקר של USA TODAY/Suffolk University/WSVN-TV הראה שלטראמפ יש דירוג אישור גבוה יותר מזה של האריס וביידן בפלורידה, עם 50 אחוז שמעדיפים את הנשיא לשעבר, לעומת 44 אחוז להאריס ו-39 אחוז לביידן.

בינתיים, הסקר גם הראה שיותר אנשים מאשרים את העבודה שטראמפ עשה כנשיא מאשר על הרישום של האריס כסגנית הנשיא. כ-55 אחוז מהמצביעים שנשאלו אמרו שהם מאשרים או מאשרים בחום את העבודה של טראמפ כנשיא. לעומת זאת, 39 אחוז אמרו את אותו הדבר על האריס.

 

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE