הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
העדות של קווין הארט: ליל הסמים בלאס וגאס במהלכו בגד באשתו ההריונית
הקומיקאי סיפר בעדות שלו שהוגשה לאחרונה לביהמ"ש בלוס אנג'לס, שחברו שכנע אותו לקחת סמים – בלילה שבסופו של דבר הוא מצא את עצמו עם אישה אחרת, והוקלט שוכב איתה

קווין הארט הודה כי היה על סמים בסוף השבוע שבו בגד באשתו אניקו ב-2017, בזמן שהיא הייתה בהריון עם ילדם הראשון.

בתמלול העדות של השחקן, שהוגשה בביהמ"ש העליון של לוס אנג'לס ב-6 באוגוסט כחלק מתביעתו של ג'ונתן ג'יי.טי ג'קסטו נגד הארט – הכוכב טען שחבר שלו, שזהותו נשארה חסויה, לחץ עליו לקחת סם מסוג מולי.

"לעזאזל, אמרתי, ושמתי אותו בשתייה שלי", הוא אמר ל-DAI רובין לטורנו במהלך העדות.

הארט, בן 45, המשיך ותיאר את הפגישה עם מונטיה סבאג – האישה איתה הוא שכב בזמן שהיה בלאס וגאס, וסיפר שהביא אותה ואישה נוספת בשם מורגן לחדר המלון שלו. בסופו של דבר, מורגן עזבה והוא ומונטיה נשארו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הארט ואשתו אניקו (צילום: AP)

 

"לא שכבתי עם [מונטיה] בלילה ההוא", הוא אמר. "שכבתי איתה בבוקר שלמחרת. היא העירה אותי".

הארט פירט על הרומן שלו עם מונטיה וטען, בדיעבד, שהוא הבין שהיא ניסתה "להתקרב למצלמה [הסמויה]" שבסופו של דבר הקליטה סרטון סקס שנוצל לכאורה לסחיטה באותה תקופה.

השחקן טען גם כי הוא האמין שהמצלמה, למעשה, הוסתרה מראש על ידי מישהו מכיוון שהוא מעולם לא הרגיש שמונטיה עזבה את המיטה.

כעבור שנה לאחר שהסרטון צולם, חברו של הארט, ג'קסון, נעצר והואשם בשני סעיפי עבירה של סחיטה. האישומים נגדו בסופו של דבר נפלו ב-2021.

ג'קסון, לעומת זאת, הגיש תביעה נגד הארט בחודש שעבר, טוען שהקומיקאי המציא ראיות ושבר חוזה מאוחר יותר.

על פי תביעתו של ג'קסון, הוא והארט חתמו על "הסכם פשרה במשא ומתן" ביולי 2021 שבו הוסבר שהארט "יפרסם הצהרה ציבורית חזקה שמכריזה על חפותו [של ג'קסון]" בפרשת סרטון הסקס.

ג'קסון, בן 47, טען שהארט היה אמור לומר ש"האירוע" עלה לו ב"חברות יקרה מאוד", שהוא "איבד מישהו קרוב" אליו שהוא "אהב", שהוא "גאה לומר שכל [ה] האישומים נגד ג'יי טי ג'קסון נפלו" ושג'קסון "אינו אשם ולא היה קשור לזה בשום דרך".

במקום זאת, שלושה חודשים לאחר מכן, הארט כתב באינסטגרם שג'קסון "נמצא לא אשם" מכיוון ש"האישומים נגדו נפלו". הוא הרגיש שההצהרה של הארט נכשלה בל"לנקות [את שם ג'קסון] באופן חד משמעי ולשחזר את מוניטין שלו".

 

 

19% לא
81% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE