הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נגנבו מספרי הסושיאל סקיוריטי והכתובת של כמעט כל אמריקאי
נגנבו 2.7 מיליארד רשומות של מידע אישי של אמריקאים כולל מספרי הביטוח הלאומי שלהם וכתובות פיזיות

לאחר שקבוצת האקרים טענה לפני מספר חודשים שגנבה מידע אישי מסוכן נתונים, חבר בקבוצה לכאורה שיתף את רוב הנתונים הרגישים בפורום מקוון לנתונים גנובים.

הנתונים כוללים 2.7 מיליארד רשומות של מידע אישי של אמריקאים כולל מספרי הביטוח הלאומי שלהם וכתובות פיזיות, דיווחה Engadget, בהסתמך על Bleeping Computer.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קבוצת האקרים בשם USDoD טענה באפריל שגנבה רשומות אישיות מ-National Public Data בפריצת נתונים ענקית

 

מי עומד מאחורי הגניבת הנתונים?

קבוצת האקרים בשם USDoD טענה באפריל שגנבה רשומות אישיות מ-National Public Data בפריצת נתונים ענקית. ה-NPD היא פלטפורמה המציעה מידע אישי למעסיקים, חוקרים פרטיים, סוכנויות כוח אדם ואחרים העורכים בדיקות רקע, בהסתמך על תביעה ייצוגית שהוגשה בפורט לודרדייל, פלורידה.

USDoD הציעה למכור את הרשומות הגנובות, שכללו מידע אישי של  כל אדם בארה"ב, בריטניה וקנדה, לפורום של האקרים. USDoD דרשה 3.5 מיליון דולר עבור מסד הנתונים כולו, אך חלקים מהנתונים דלפו על ידי ישויות שונות.

לפי Engadget, דליפות קודמות של נתונים כללו מספרי טלפון וכתובות דוא"ל, אך המידע הזה לכאורה לא היה חלק מהשחרור האחרון של הנתונים.

מה אני יכול לעשות כדי להגן על המידע האישי שלי?

ישנם צעדים שניתן לנקוט כדי לשמור על המידע האישי שלך במהלך פריצת הנתונים המדווחת. אנשים צריכים לעקוב אחר דוחות האשראי שלהם לפעילות מזויפת אפשרית בחשבונות שלהם ולהודיע לחברות הדירוג האשראי Experian, Equifax ו-TransUnion אם משהו נראה חשוד. צרכנים יכולים לבקש מחברות הדירוג האשראי להקפיא את חשבונות האשראי שלהם בטלפון או בדוא"ל כדי למנוע ממישהו לפתוח חשבון בנק ולקחת הלוואה או להשיג כרטיס אשראי בשמך. קיים גם שירות שעוקב אחר החשבונות שלך ואחר הרשת האפלה כדי להגן עליך מפני גניבת זהות.

בנוסף. כדאי גם לנהל את הסיסמאות שלך ולהשתמש באימות דו-שלבי עבור הסיסמאות. עליך להימנע משימוש באותה מידע לכניסה עבור שירותים שונים ולוודא שאתה משנה באופן קבוע את הסיסמה שלך בחשבונות שלך.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE