הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ינה רולנדס, כוכבת 'היומן', הלכה לעולמה בגיל 94
אחרי כחמש שנים בהן סבלה "מדמנציה מלאה", השחקנית זוכת גלובוס הזהב ופרסי האמי – ומי שמוכרת בעיקר מתפקידה כאלי המילטון חולת האלצהיימר – הלכה לעולמה

השחקנית ג'ינה רולנדס, זוכת שני פרסי גלובוס הזהב ושלושה פרסי אמי, שגילמה את הגרסה המבוגרת של דמותה של אלי המילטון בסרט 'היומן' משנת 2004 – אותו ביים בנה, הלכה לעולמה בגיל 94.

רולנדס נפטרה בצהרי יום רביעי בביתה באינדיאן וולס, קליפורניה – כך לפי הודעה שנמסרה על ידי הנציגים של בנה, הבמאי ניק קסאווטיס.

סיבת מותה הרשמית טרם פורסמה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קסאווטיס, במאי הקומדיה הרומנטית המפורסמת מ-2004, חשף לאחרונה כי אמו חולה באלצהיימר, זאת במהלך דיון לכבוד 20 שנה לצאת הסרט 'היומן'.

"הבאתי את אמי לשחק את אלי המבוגרת, ובילינו הרבה זמן בדיונים על אלצהיימר ועל הרצון להיות אותנטיים עם זה, ועכשיו, בחמש השנים האחרונות, היא סובלת מאלצהיימר", סיפר קסאווטיס אז על דמותה של רולנדס, שגם סבלה מדמנציה. "היא בדמנציה מלאה. וזה כל כך מטורף – אנחנו חיינו את זה, היא שיחקה את זה, ועכשיו זה עלינו".

רולנדס גם הייתה מועמדת פעמיים לפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. היא הועמדה על תפקידיה ב"אישה תחת השפעה" ו"גלוריה" – שגם אותו ביים בנה. היא מעולם לא זכתה בפסלון הנחשק, אך בשנת 2015 האקדמיה האמריקאית העניקה לה פרס מפעל חיים.

היא הייתה מועמדת לשמונה פרסי אמי, וזכתה בשלושה בזכות תפקידיה בסרטים "סיפורה של בטי פורד", "פני זר" ו"עיוורון היסטרי".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE