הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקנית שמככבת לצד גל גדות יצאה נגד ישראל - וספגה תגובות קשות
אחרי תקופה ארוכה על סט הצילומים בו רייצ'ל זגלר משחקת את שלגיה וגדות את המלכה הרעה – הראשונה כתבה "תשוחרר פלסטין", ועוררה את זעמם של רבים. גדות: "רק אהבה תציל את העולם"

רייצ'ל זגלר, כוכבת הסרט החדש של דיסני 'שלגיה' – בו משחקת גם גל גדות, התחילה סערה ברשתות החברתיות עם פוסט פרו-פלסטיני שפרסמה ביום שני.

השחקנית, שכבר גרמה לוויכוחים בגין דעותיה הפוליטיות ליברליות הבוטות, והביקורת שלה על החלקים המסורתיים של הסרט המקורי של 'שלגיה', הצליחה לגרום לסערה נוספת כאשר כתבה 'תשוחרר פלסטין' בפוסט שפרסמה כדי להודות למעריצים שלה על צפייה בטריילר לסרט.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ותמיד זכרו, תשוחרר פלסטין", כתבה השחקנית, שכיכבה גם ב'משחקי הרעב', בפוסט שפרסמה בחשבון שלה ב-X.

"אני אוהבת אתכם כל כך! תודה על האהבה ועל 120 מיליון צפיות בטריילר שלנו ב-24 שעות בלבד! איזה סערה. אני בעיצומם של חזרות לרומיאו וג'ולייט, אז אני הולכת לצאת מכאן. להתראות לעכשיו", כתבה זלגר לפני.

בעוד שזגלר משחקת את שלגיה, חברה לסט הצילומים, גל גדות, מגלמת את המלכה הרעה.

בתגובה אלגנטית, גדות פרסמה בסטורי שלה תמונה של מרטין לותר קינג, והוסיפה את הציטוט שלו: "חושך לא יכול לגרש חושך, רק האור יכול לעשות זאת. שנאה לא יכולה לגרש שנאה, רק אהבה יכול לעשות זאת", ואז הוסיפה מילים משל עצמה: "רק אהבה יכולה באמת להציל את העולם".

דבריה של זגלר גררו תגובות רבות ברשתות.

כך למשל ג'ואל פלטין, כותב מאמרי דעה ב'ניוזוויק', אמר שהפוסט של זגלר תוקף ישירות את גדות.

 

 

"רייצ'ל זגלר מציקה לחברתה לסרט שלגיה, גל גדות, ההרבה יותר מפורסמת והיפה. דיסני ממשיכה לשכור את השחקנים הלא נכונים לייצג את המותג שלהם. במקום לקדם סרט, הם בוחרים להשפיל את עצמם ואת האולפן", כתב.

עורך משנה של מגזין Tablet, יצחק דה קסטרו, כתב שזגלר "יכלה לוותר על התפקיד במקום לשחק לצד גל גדות. היא יכלה שלא לעבוד עם ספילברג, שנתן לה את תפקיד הפריצה שלה. במקום זאת, היא מצייצת עלבונות קטנוניים כלפי השותפה שלה למסך, כדי לשטשט את העבודה שהיא אפילו לא יכולה להיצמד לעקורנות שלה כשזה לא טוב לקריירה שלה".

 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE