הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ספרד פתחה בחקירה נגד קייטי פרי בעקבות הקליפ החדש שלה
החברה שהפיקה את הקליפ Lifetimes לשיר של קייטי פרי עלולה לעמוד תחת תביעה בגלל שהצילומים נערכו בפארק טבע מוגן שמחייב אישור לצילומים מסחריים

חברת ההפקה שעומדת מאחורי הקליפ החדש של קייטי פרי לשיר Lifetimes, נמצאת תחת חקירה בעקבות החשד שהזמרת צולמה באתר טבע מוגן.

בקליפ, פרי מופיעה על גבעות החול של פארק הטבע סס סלינס, אזור מוגן באיי איביזה ופורמנטרה מחוץ לחוף ספרד, כאשר היא עשתה זאת כנראה ללא אישור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קייטי פרי (צילום: דיסני)

 

ערוץ תקשורת מקומית דיווח שהאזור מוקף במקלות ובחבלים, וגבעות החול של האי הפרטי ס'אספלמדור הן "אחד האתרים האקולוגיים היקרים ביותר באיים".

משרד החקלאות, הדיג והסביבה הטבעית האזורי הוציא הודעה ביום שלישי האחרון שבה הוא מצהיר כי פתח ב"הליכי חקירה ראשוניים", בטענה שחברת ההפקה לא הגישה בקשה לאישורים המתאימים.

 

 

הם הבהירו שצילום הקליפ לא ייחשב ל"פשע נגד הסביבה" מכיוון שהפקות קולנוע יכולות לקבל אישור לצילום במקום, כל עוד יש להן אישור. אתר האינטרנט של המשרד רושם "צילומי וידאו ופוטו" כפעילות ש"דורשת אישור בכתב", לצד דברים כמו פרויקטים מחקריים, צלילה ספורטיבית והדלקת אש באי. צילום לא מקצועי וצפייה חופשית בסביבה הטבעית לא דורשים כל אישור.

דובר חברת ההפקה אמר ל'פוקס ניוז' כי "חברת ההפקה המקומית הבטיחה לנו שכל האישורים הנחוצים לקליפ נרכשו. למדנו מאז שאישור אחד היה בתהליך, אף על פי שקיבלנו רשות בעל פה להמשיך. הצוות המקומי שלנו ב-22 ביולי הגיש בקשה לאישור למיקום זה עם המנהלת הכללית לחופים ולחוף. הצוות שלנו קיבל אישור בעל פה ב-26 ביולי להמשיך עם הצילומים ב-27 ביולי. שמרנו על כל התקנות הקשורות לצילום באזור זה ויש לנו את הכבוד הרב ביותר למיקום זה ולפקידים שמופקדים על הגנתו".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE