הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נתונים כאלה לא נראו כבר ארבע שנים
הדמוקרטים שמחים לראות מספרים כאלה בגבול הדרומי, שכן נושא ההגירה ממשיך להיות אחד מהנושאים המרכזיים בבחירות לנשיאות – ומאז חודש יוני נראה שהצו של ביידן מצליח

יולי ראה את מספר המעברים הנמוך ביותר בגבול ארה"ב-מקסיקו בארבע השנים האחרונות, סטטיסטיקה שבוודאי תהיה ברכה לדמוקרטים ימים לפני הוועידה הלאומית, כאשר ההגירה ממשיכה להיות נושא מרכזי בבחירות לנשיאות.

סוכנות המכס והגנת הגבולות של ארה"ב, ה-CBP, אמרה ביום שישי כי חודש יולי ראה ירידה של 32% לעומת החודש הקודם, הודות חלקית לאיסור המקלט היעיל שנחתם על ידי נשיא ג'ו ביידן ביוני.

היו 56,408 מפגשים בגבול הדרום-מערבי, לאורך קליפורניה, אריזונה, ניו מקסיקו וטקסס, בחודש שעבר, המספר הנמוך ביותר מאז שיא המגפה בספטמבר 2020.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"ביולי, אמצעי הביטחון שלנו בגבול שיפרו את יכולתנו להטיל תוצאות על כניסה בלתי חוקית – מה שהוביל למספר הנמוך ביותר של מפגשים לאורך הגבול הדרום-מערבי ביותר משלוש שנים", אמר טרוי א. מילר, קצין בכיר ב-CBP המבצע את תפקידי המפקח, בהודעה לעיתונות.

CBP אמרו כי מפגשים כעת נמוכים יותר מהממוצע החודשי לכל שנת 2019, השנה הדומה האחרונה לפני שהוצגו אמצעי גבול קשים במהלך המגפה על ידי ממשל טראמפ.

חלק גדול מהסיבה לירידה במפגשים הוא הצו הנשיאותי שנחתם על ידי נשיא ביידן ביוני, שהגביל כניסות למבקשי מקלט ולמעשה הביא אותן לעצירה.

מאז ה-4 ביוני, מפגשים בין נקודות כניסה ירדו ב-55%, אמרו ב-CBP,  עם יותר מ-92,000 אנשים שגורשו או נשלחו בחזרה למדינות מוצאם.

CBP אמרו כי הם גם עובדים עם שותפים בינלאומיים לניהול ההגירה, ומקסיקו הגבירה את האמצעים שלה בחודשים האחרונים כדי לנסות להחזיק אנשים רחוק מהגבול האמריקאי.

"אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים בינלאומיים כדי לפגוע בארגוני פשע רב-לאומיים המעדיפים רווח על פני חיי אדם, והודיעו החודש על מאמצי אכיפה מחוזקים לתקוף את שרשרת האספקה של הפנטניל", הוסיף מילר.

"מאמצים אלו מניבים תוצאות, שכן CBP ראתה את תפיסת הפנטניל הגדולה ביותר בתולדות הסוכנות שלנו לפני מספר שבועות. אנו נשארים ערניים במאמצים אלו לצד שותפינו", אמר.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE