הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בקרוב בקליפורניה: רישונות נהיגה ותעודות זהות בארנקי אפל וגוגל
אחרי תקופת פיילוט של מספר חודשים, משרד המושל הודיע כי תושבי קליפורניה יוכלו בקרוב לשאת את תעודות הזהות שלהם בארנקים דיגיטליים – אם כי עדיין תדרשו לשאת כרטיס פיזי

תושבי קליפורניה יוכלו בקרוב להוסיף את רישיון הנהיגה או תעודת הזהות ממשלתית שלהם לארנק האלקטרוני שלהם ב-Apple Wallet וב-Google Wallet, כך הודיע משרד המושל ביום חמישי.

הוספת האפשרות של החזקת תעודה הזהות של תושבי קליפורניה באופן דיגיטלי לא תחליף את הדרישה לשאת כרטיס פיזי, אם כי זה כן יקל על תושבי המדינה לאמת את הגיל והזהו שלהם בחלק מהעסקים ובשדות התעופה.

"תושבי קליפורניה יוכלו להשתמש באפשרויות החדשות האלה להציג את רישיון הנהיגה או תעודת הזהות שלהם ב-Google Wallet או ב-Apple Wallet בעסקים נבחרים ובנקודות ביקורת אבטחה של רשות התחבורה האווירי (TSA) בשדות התעופה ובאפליקציות נבחרות", כך נמסר בהודעה לעיתונות ממשרד המושל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: DMV)

 

ההודעה לעיתונות לא נתנה תאריך ספציפי למתי האפשרות תצא לפועל.

הדיגיטציה של התעודות המזהות היא חלק מהפיילוט בשם הרחב יותר של רישיון נהיגה נייד, MDL, שהושק בשנה שעברה.

"אנו ממשיכים להרחיב את הזמינות והקבלה של רישיונות ותעודות זהות דיגיטליים תוך הבטחת הרמה הגבוהה ביותר של פרטיות וביטחון", אמר מנכ"ל מחלקת הרכב של קליפורניה, ה-DMV, סטיב גורדון.

עד כה, המדינה דרשה להשתמש באפליקציית הארנק של מחלקת הרכב של קליפורניה כדי לאחסן את הרישיונות בטלפון שלך.

אחד היתרונות הפוטנציאליים של רישיון דיגיטלי הוא שהוא יכול להגביל כמה מהמידע האישי שלך אתם מציגים כאשר מישהו מבקש לבדוק את התעודה שלכם. לדוגמה, אם אתם לא רוצים שהקופאית בסופר תראה את כתובת הבית שלכם כשאתם מתבקשים להוכיח את הגיל – הרישיון הדיגיטלי פשוט יאשר שאתם בני 21 או יותר – ושום דבר נוסף.

עם זאת, כדי לבצע את השינוי הזה, הרישיון דורש תוכנה מיוחדת בידי קמעונאים, מסעדות, ברים, מועדונים ועסקים אחרים שמזהים ומחליפים מידע עימו. התהליך מבוסס על תקנים בתעשייה, כך שייתכן שיופיעו מספר אפליקציות לאימות גיל; ארנק הרשות לרישוי נהיגה משתמש באפליקציה נלווית בשם TruAge.

מידע נוסף על תעודות זהות של קליפורניה ב-Google Wallet וב-Apple Wallet, וכן על mDLs אחרים שהונפקו בקליפורניה, יהיה זמין באתר dmv.ca.gov/mDL

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE