הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היילי ג'ואל אוסמנט מספר על השנים הטובות מחוץ ללוס אנג'לס
השחקן שנמצא על המסך כבר 30 שנה תיאר את תקופת הצהובונים שהייתה מאוד קשה להתמודדות עבור סלבריטאים, שכן היא הייתה "טורפת ותוקפנית"

ההפסקה הארוכה של השחקן היילי ג'ואל אוסמנט מהעיר לוס אנג'לס הצליחה להרחיק אותו מתרבות הצהובונים ה"טורפת" וה"תוקפנית".

אוסמנט כבר בן 36, אבל רבים מאיתנו מכירים אותו עוד מגיל 5 – עוד מהתפקיד שלו כפורסט ג'וניור בסרט האהוב זוכה האוסקר 'פורסט גאמפ'.

"כשהתחלתי בתעשייה הזו, ההורים שלי היו אומרים לי: 'אם זה לא כיף יותר, אתה יכול להפסיק מחר'", סיפר אוסמנט בראיון ל-E! News. "ואז כשהגעתי לגיל הלימודים במכללה, קיבלתי את ההזדמנות ללכת וללמוד תיאטרון ולחשוב ברצינות אם אני רוצה לעשות את זה כקריירה בחיים".

"התשובה תמיד הייתה כן בכל אחד מהפניות האלה", הוא הסביר. "זו עדיין עבודה שאני מאוד נהנה ממנה, למרות כל אי הודאות והקושי לתכנן את חייך שלושה עד שישה חודשים קדימה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אוסמנט בחר לקחת הפסקה מהוליווד ב-2006 כשעבר לניו יורק כדי ללמוד בבית הספר לאמנויות Tisch של NYU.

"אלה היו שנים מתוחות למדי במונחים של איך הייתה המציאות של הסלבריטאים בלוס אנג'לס", אוסמנט נזכר. באותה תקופה הייתה "תרבות צהובונים טורפת, תוקפנית כלפי סלבריטאים מסוימים".

"אני זוכר שהייתי מאוד מרוצה מזה שלא גרתי בלוס אנג'לס באותה תקופה".

אוסמנט לקח הפסקה ארוכת שנים לאחר ששיחק בסרט Home of the Giants, שהופק בשנת 2005 אך שוחרר לאקרנים רק שנתיים לאחר מכן. הוא חזר למסך הגדול עם תפקיד בסרט מ-2012, The Misadventures of the Dunderheads.

בשנים שחלפו מאז, הוא עבד באופן קבוע על מגוון סרטים, תוכניות טלוויזיה ומשחקי וידאו.

השחקן חי בניו יורק 15 שנים לפני שחזר ללוס אנג'לס, שם תרבות הפפראצי "התרככה קצת". לדבריו, "אנחנו בתקופה שונה מאשר היינו".

 

(צילום: Getty Images)

 

נראה שמדיה חברתית שינתה את תרבות הפפראצי. אוסמנט הסביר שתמונות וסרטונים ש"מועלים ברצון לרשת" לאינסטגרם שלו מרגיעים את סקרנות המעריצים.

"זו מעבר דינמי מעניין", הוא העיר. "בשלב הזה אני מרגיש בנוח עם זה".

"בסביבה התקשורתית הגדולה מאוד הזו, זה הדרך לקדם את הפרויקטים שלך ולעזור לאנשים להישאר מעודכנים במה שאתה עושה תוך שמירה על איזון של פרטיות סבירה", אוסמנט הוסיף. "התנגדתי לזה זמן רב, ועכשיו זה כמו, 'היי, זה כיף לעשות כמה פוסטים'".

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE