הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ג'ניפר לופז הגישה תביעת גירושין מבן אפלק לאחר שנתיים של נישואין
לופז הגישה בקשה לגירושין ביום שלישי בבית המשפט העליון של מחוז לוס אנג'לס. הבקשה לפירוק הנישואין הוגשה ביום השנה השנייה לחתונתם בג'ורג'יה.

השמועות עלהפרידה טרדו את ענקי הוליווד במשך חודשים. היה ידוע שלופז חיה בבית הזוג בבוורלי הילס בשווי 60 מיליון דולר בעוד אפלק שהה בדירת שכירות בסמוך כשהם מנסים למכור את האחוזה היקרה.

"הוא התחיל לעבור מזמן," מקורב סיפר באותו הזמן. "הנישואין נגמרו לחלוטין, וג'ניפר שבורת לב. היא אוהבת את האהבה ורצתה כל כך שזה יעבוד." 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בניפר בימים אולי מאושרים יותר

 

למרות הזמן הקשה בחייו האישיים, אפלק נשאר מחויב למטרותיו המקצועיות. "בן עובד בלי הפסקה ומבלה הרבה זמן במשרד שלו," אותו מקורב אמר. "יש לו הרבה פרויקטים שהוא עובד עליהם שהוא נרגש לגביהם. הוא מאוד מעורב בחברה שלו (Artists Equity). הוא באמת רוצה להמשיך להתמקד בבימוי, משחק והפקה."

אפלק, בן 52, ולופז, בת 55, התחתנו לראשונה במהלך חתונת הפתעה בלאס וגאס ב-2022. מסמכי בית המשפט הראו שלופז, שרשומה כ"צד 2", ביקשה "שם חדש" בהגשת תעודת הנישואין שלהם, שהתקבלה לראשונה בשבת, 16 ביולי, והוגשה למשרד המזכיר הכללי של מחוז קלארק ביום הבא.

אפלק רשום כ"צד 1" במסמך, עם שמו המלא "בנג'מין גזה אפלק". הזמרת קיבלה משפטית את שם בעלה ושינתה את שמה ל"ג'ניפר לין אפלק".

חודש לאחר מכן, הזוג החדש ערך טקס חצר לחברים ולמשפחה באחוזתם בג'ורג'יה בשווי 8 מיליון דולר שאפלק רכש כשהזוג התחיל לצאת לפני 20 שנה.

תאומי לופז, מקס ואמה, מנישואיה הקודמים עם מארק אנתוני, ושלושת ילדי אפלק עם לשעבר אשתו ג'ניפר גארנר - ויולט, סרפינה וסם - היו האנשים היחידים שעמדו לצידם כשהם קראו את נדריהם.

אפלק ולופז נפגשו לראשונה בעת עבודתם בסט של "ג'יגלי" והתארסו ב-2002 עם תוכניות להתחתן בספטמבר 2003, אך הם דחו את החתונה ובסופו של דבר ביטלו את הקשר בתחילת 2004. גם לופז וגם אפלק המשיכו והתחתנו עם אנשים אחרים לאחר הפרידה המדווחת ברחבי העולם. אפלק התחתן לאחר מכן עם ג'ניפר גארנר, שפגש בסט של "פרל הארבור" ב-2000. גארנר הייתה נשואה לסקוט פולי באותה עת, ואפלק אמר בפומבי ששניהם התאהבו ב-2002 בזמן צילומי "דרדוויל". השחקן מ"גוד ויל האנטינג" היה בקשר עם לופז באותו הזמן. אפלק וגארנר התארסו ב-2005. הם הביאו לעולם שלושה ילדים יחד לפני שהתגרשו ב-2018.

לופז הייתה נשואה שלוש פעמים לפני כן. היא הייתה נשואה בקצרה לאוחני נואה מ-1997 עד 1998, ולאחר מכן לרקדן כריס ג'אד מ-2001 עד 2003. לאחר פרידתה מאפלק, היא התחתנה עם מארק אנתוני ב-2004. הזוג הלשעבר הביא לעולם תאומים אף הוא ב-2008.

אנתוני ולופז התגרשו ב-2016.

בניפר נפגשו שוב לפני קיץ 2021, ואפלק הציע ללופז נישואין באפריל בזמן שהיא הייתה באמבטיה. הכוכבת מ"תתחתן איתי" שינתה את שמה בעבר כשהייתה נשואה לזמר מארק אנתוני. כמעט שישה חודשים לאחר שהגירושין שלהם אושרו ב-2014 - ושלוש שנים לאחר שהם התפרדו - לופז השמיטה את שם משפחתו, מוניז.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE