הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
השחקן והבמאי היהודי שמשבח את ההפגנות האנטי-ישראליות
רוב ריינר הוא תורם דמוקרטי בולט, ולמרות שהוא טען אחרי טבח ה-7 באוקטובר שחמאס ותומכיו הם מקור ה"רשע", הזכות להפגין היא "מה שנהדר באמריקה"

השחקן והבמאי היהודי, רוב ריינר, שיבח את מסע הבחירות של האריס על תמיכתם בזכות של האנשים שיוצאים להפגין נגד ישראל ברחובות הכנס הלאומי של המפלגה הדמוקרטית בשיקגו.

ריינר – שביים את 'כשהארי פגש את סאלי' ושיחק ב'הזאב מוול סטריט' - דיבר בקצרה עם 'פוקס ניוז בלילה הראשון של הוועידה, ה-DNC, זאת שעות לאחר שמפגינים פרצו את הגדרות שהוצבו מסביב לאולם הכנסים וכמעט חדרו את גבול האבטחה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


רוב ריינר וליאונרדו דיקפריו משחקים זה לצד זה ב'הזאב מוול סטריט'

 

כשנשאל על דעתו לגבי ההפגנות, ריינר אמר, "ובכן, זה מה שנהדר באמריקה. שיש לנו את הזכות להפגין, ושאנחנו נותנים לכולם את החופש להפגין. זה כתוב בחוקה".

"והמסע [הבחירות] הזה הוא על שמירה על החוקה והגנה על זכותם של אנשים אלה להפגין בחוץ", אמר ריינר.

ריינר, סלבריטאי ותורם בולט למפלגה הדמוקרטית, פרסם ברשת החברתית X ימים לאחר טבח ה-7 באוקטובר: "כיהודי, לא אכפת לי אם אתה בעד הפלסטינים או בעד ישראל. חמאס הוא הרשע במלא מובן המילה. וכל מי שמצדיק את הברבריות שלהם, הוא חלק מהרשע. נקודה".

הבמאי הוא מתנגד נחרץ של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ, אותו כינה בשיחה האחרונה עם 'פוקס ניוז' כמאבק קיומי אפל. לדבריו, מסע הבחירות של האריס מציג אותה כלוחמת שמביאה "שמחה" לאמריקאים.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE