הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התמיכה של תושבי טקסס בדונלד טראמפ נמצאת בסיכון
סקר שנערך לאחרונה מצא כי כניסתה של קמלה האריס למירוץ מצמצמת את הפער, לעומת התוצאות שנראו כאשר הנשיא ביידן עוד היה במירוץ לנשיאות

טקסס עשויה להיות בעייתית יותר בבחירות 2024 ממה שחשבו בעבר, לפי סקר חדש שמראה שדונלד טראמפ עשוי להיות בסיכון להפסיד את המדינה.

רוב הסקרים שנערכו בקרב בוחרים בטקסס לפני שהנשיא ג'ו ביידן פרש מהמירוץ בסוף יולי הראו שהנשיא לשעבר טראמפ, המועמד הרפובליקני, מוביל בפער ניכר.

אך פרישתו של ביידן ועלייתה של סגניתו קמלה האריס לראש הכרטיס הדמוקרטי הפכו את המירוץ, עם זינוק בסקרים להאריס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טראמפ בטקסס (צילום: רויטרס)

 

סקר של בית הספר לעניינים ציבוריים ברברה ג'ורדן מיקי לילנד של אוניברסיטת יוסטון ואוניברסיטת טקסס הדרומית שפורסם ביולי, הראה שטראמפ מוביל על ביידן בתשע נקודות. הסקר, שנערך בין ה-20 ביוני ל-1 ביולי, מצא כי 49 אחוז תומכים בטראמפ בעוד 40 אחוז תומכים בביידן.

אך הסקר האחרון של המוסדות מראה שטראמפ מוביל על האריס בכחמש נקודות בלבד. למרות שהסקר עשוי להיות חריג, הוא מצביע על כך שהמירוץ בטקסס, שמצביעה באופן מסורתי למועמד הרפובליקני בכל הבחירות מאז 1980, עשוי להיות צמוד יותר ממה שנחשב בעבר. ו

אם המגמה תמשיך בחודשיים הבאים טראמפ עשוי להפסיד את מדינת הכוכב הבודד.

הסקר מאוגוסט של 1,365 בוחרים מצא כי 49.5 אחוז מתכננים להצביע לטראמפ, בעוד 44.6 אחוז מתכננים לתמוך בהאריס.

קמפיין הבחירות של טראמפ התעקש שהעלייה בסקרים של האריס תהיה זמנית.

אבל סקר אחר שנערך לאחרונה מצא שטראמפ מוביל על האריס בפער גדול יותר בטקסס. הסקר של ActiVote שביצע סקר של 400 בוחרים פוטנציאליים, שנערך בין ה-31 ביולי ל-13 באוגוסט, הראה שטראמפ מוביל בשבעה נקודות, 53 אחוזים לעומת 47 אחוזים של האריס.

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE