הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
התחזית הנדירה התממשה: שלג ירד בקליפורניה
לצד ההרים שנצבעו בלבן, האזור גם רשם טמפרטורות נמוכות עם 57 מעלות פרנהייט, שזהו שיא תחתון ששבר את המעלות שנרשמו בשנת 1920

מזג אוויר נדיר במיוחד נרשם בסוף השבוע בקליפורניה כאשר המדינה חוותה שלג וטמפרטורות שיא תחתונות, מה שהשאיר את אזור סיירה נבדה במצב הדומה לחורף.

תופעת מזג אוויר חריגה הביאה שלג לאזורים שבדרך כלל ידועים בחום הקיץ שלהם. השירות הלאומי למטאורולוגיה, ה-NWS, סניף ברנו, נבדה, דיווח על "חזית קרה דומה לחורף" שהגיעה מהאוקיינוס השקט, והביאה גשם ואף שלג להרי סיירה נבדה ואזור אגם טאהו.

ביום שבת, נצפה שלג בהרי סיירה נבדה ליד ממות', קרוב לגבול נבדה ובמרחק של כ-250 מיילים מזרחית לסן פרנסיסקו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

משרד השריף של מחוז מדרה פרסם וידאו נוסף של השלג והזהיר שלמרות שמפלי שלג בזמן הזה של השנה הם לא שכיחים, זה מדגיש את האופי הבלתי צפוי של סיירה נבדה.

שלג נרשם בפסגת הר ממות', בגובה של למעלה מ-11,000 רגל.

אזורים נוספים, כולל יער הלאומי סטניסלאוס, ראו הצטברויות של 0.15 אינצ'ים של שלג, שיצרו פלא חורפי זמני.

ה-NWS הוציא התראות למטיילים, וקרא להם להתכונן לתנאי חורף באזור.

החזית הקרה הביאה לא רק שלג – היא גרמה לשיאי טמפרטורות נמוכות. ה-NWS ברנו דיווח על טמפרטורת שיא של 57 מעלות פרנהייט בנמל התעופה רנו-טאהו, ששברה את השיא הכללי לטמפרטורת הגבוהה הקרה ביותר באוגוסט, שעמד על 58 מעלות מאז 1920.

 

 

במהלך הטמפרטורות הקפואות הללו, ה-NWS ברנו הוציא אזהרות על קרח וקפור לימים הבאים. הסוכנות הדגישה את הסיכון לטמפרטורות מתחת לנקודת הקפיאה בחלקים רבים של סיירה נבדה.

מקומות כמו ממות' וטראקי טאהו היו עם סבירות כמעט מוחלטת לרדת מתחת ל-32 מעלות, עם סיכוי של 100 אחוז לטמפרטורות קפואות בבוקר יום ראשון וסבירויות גבוהות שנמשכו גם ליום שני.

למרות הנופים המושלגים, קליפורניה חוותה את חודש יולי החם ביותר בהיסטוריה שלה, שם נרשמו טמפרטורות שהיו חמות בשבעה מעלות מהממוצע, ובשתי מעלות מעל החודש החם ביותר שנרשם קודם לכן, עם עמק המוות שחווה טמפרטורה ממוצעת של 108.5 מעלות, לפי שירות הפארקים הלאומיים.

טמפרטורות השיא בקליפורניה נגרמו כתוצאה מגל חום קיצוני שנמשך רוב החודש. לפי הדיווחים, אדם אחד מת בעמק המוות בשל החום הקיצוני, ואדם נוסף נזקק להצלה לאחר שספג כוויות דרגה שנייה מהקרקע החמה, כך אמר שירות הפארקים הלאומיים. סיבוכים הקשורים לחום גורמים למעל ל-1,000 מקרי מוות בשנה ברחבי ארה"ב, לפי מרכזי השליטה והמניעה של מחלות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE