הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקלמור ביטל הופעה באיחוד האמירויות: "בגלל התפקיד שלה ברצח עם המתמשך"
הראפר בן ה-41 ממשיך לנקוט בעמדות פוליטיות נרחצות, כאשר הפעם הוא הקשיב למעריצים שקראו לו לו להגיע לדובאי – שכן מדינת האם מחמשת כוח צבאי בסודאן

הראפר מקלמור אמר שהוא ביטל הופעה קרובה בדובאי בגלל תפקידה של איחוד האמירויות הערביות "ברצח העם המתמשך ובמשבר ההומניטרי" בסודאן. הוא ציין את התמיכה המדווחת של איחוד האמירויות בכוח הפרמיליטרי שנלחם בכוחות הממשלה שם.

ההכרזה של הראפר החזירה את התשומת הלב לתפקידה של איחוד האמירויות במלחמה שמחזיקה את האומה האפריקאית. למרות שאיחוד האמירויות שלל באופן חוזר ונשנה את הספקת הנשק ל'כוחות התמיכה המהירה' (RSF) ותמיכתו במנהיג מוחמד המדאן דגלו, מומחי האומות המאוחדות דיווחו בינואר על ראיות "אמינות" שהאמירויות שלחו נשק לארגון מספר פעמים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בפוסט באינסטגרם ביום שבת, מקלמור בן ה-41 אמר שהוא נתקל בסדרה של אנשים "שביקשו ממני לבטל את ההופעה בסולידריות עם סודאן ולהחרים עסקים באיחוד האמירויות בגלל התפקיד שהם ממלאים ברצח העם המתמשך ובמשבר ההומניטרי".

הזוכה בגראמי אמר שהחליט לבטל את ההופעה המתוכננת בדובאי, שהייתה אמורה להתקיים באוקטובר, ולא יופיע במדינה "עד שאיחוד האמירויות יפסיק לחמש ולממן את ה-RSF".

"אני יודע שזה כנראה יסכן את הופעותיי העתידיות באזור, ואני באמת שונא לאכזב את אוהדיי", המשיך הפוסט. "גם אני הייתי ממש נרגש. אבל עד שאיחוד האמירויות יפסיק לחמש ולממן את ה-RSF, אני לא אופיע שם".

הוא הוסיף: "אין לי שום דעה נגד אמנים אחרים שמופיעים באיחוד האמירויות. אבל אני כן שואל את עמיתיי שמתוכננים להופיע בדובאי: אם היינו משתמשים בפלטפורמות שלנו כדי להניע שחרור קולקטיבי, מה היינו יכולים להשיג?".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE