הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קוונטין טרנטינו: "אני אצביע להאריס לא משנה מה היא תגיד"
הבמאי ההוליוודי המוערך שחי בתל אביב קרא למועמדת הדמוקרטית להמשיך ולהתעלם מהדרישה להעניק ראיונות לתקשורת – כי "העניין פה הוא ניצחון"

הבמאי ההוליוודי האגדי קוונטין טרנטינו, שחי על קו תל אביב-לוס אנג'לס, קרא לקמלה האריס להימנע מלערוך ראיונות לפני הבחירות – ואמר בראיון לביל מאהר שהוא מתכוון להצביע עבורה "לא משנה מה היא תגיד".

טרנטינו אמר את הדברים במהלך ראיון לפודקאסט Club Random בהחייתו של מאהר, לאחר שנשאל על הביקורת שמועברת על האריס על כך שהיא טרם שוחחה עם עיתונאים או ערכה ראיונות רשמיים עם כתבים מאז שנכנסה לנעליו של ג'ו ביידן כמועמדת הדמוקרטית, לפני למעלה מחודש.

"העניין פה הוא על ניצחון, לעזאזל", אמר הבמאי. "זה מרוץ מטורף והיא רצה בו. היא לא עוצרת להיתקל ו... אני הולך להצביע בעדה לעזאזל בכל מקרה לא משנה מה היא תגיד בראיון המטופש הזה, אז אל תקלקלו דברים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


טרנטינו ואשתו, דניאלה פיק (צילום: AP)

 

מאהר האשים את סירובה של האריס להתמודד עם התקשורת ב"חוסר יכולת או רצון להתעסק עם מי שלא בבועה".

"היא לעולם לא הייתה מתקרבת אליי וכשאתה לא הולך ליד האנשים שהולכים להצביע בעדך...", הוא התחיל.

"אין לה שום סיבה להופיע בתוכנית שלך לפני הבחירות", טרנטינו השיב.

"בטח שכן, כי אני מדבר בדיוק עם הבוחר שהיא צריכה. האדם שנמצא באמצע, שלא נתפס אידיאולוגית על ידי אף צד... זה בדיוק הקהל שהיא צריכה", מאהר השיב.

טרנטינו אמר שלמרות שהטיעון של מאהר "נכון ובלתי ניתן להפרכה במירוץ בחירות רגיל", הדמוקרטים ממוקדים באופן ייחודי בניצחון בנובמבר.

"תראה, אתה יכול לדבר על אולי היא הייתה צריכה להיות יותר אמיצה לגבי דבר זה או אחר, אבל אנחנו הנשיא וטראמפ לא הנשיא... אבל זה על לנצח, לעזאזל. מה שרוב האנשים לא נותנים מספיק קרדיט לדמוקרטים אבל אנחנו נותנים קרדיט לרפובליקנים, זה לפעמים זה פשוט על לנצח ולא משנה איך אנחנו נראים ברגע הזה", הוא אמר.

 

 

במאי של 'ספרות זולה' מצטרף לרשימה הולכת וגדלה של דמוקרטים ופרשנים בעלי נטייה שמאלית שקוראים להאריס להמשיך ולהימנע מהתקשורת למרות הלחץ הגובר לענות על שאלות מכתבים.

מאהר אמר בתוכנית שלו בסוף השבוע שהתעלמותה של האריס מהתקשורת היא "יותר מעליבה" מאשר התקפותיו המילוליות של הנשיא לשעבר טראמפ נגד ארגוני החדשות במשך שנים.

"טראמפ אומר שאתם 'אויבי העם', שזה די רע. מה שהיא בעצם אומרת זה: 'אני לא צריכה אתכם. אני לא מדברת איתכם. אתם לא משנים. אתם כבר לא רלוונטיים עבורי'. לדעתי, זה גרוע יותר מ'אני שונא אתכם.' זה כמו 'אני לא חושבת עליכם".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE