הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המונים חיכו לרגע הזה: אואזיס מתאחדת אחרי 15 שנים
"זהו, זה קורה", כתבה הלהקה שבראשה עומדים האחים ליאם ונואל גלאגר – שהפסיקו את שיתוף הפעולה בשנת 2009 אחרי סכסוך מתמשך

להקת הרוק הבריטית 'אואזיס' הודיעה ביום שלישי על איחוד וסיבוב הופעות – זאת אחרי 15 שנים של הפסקה שתגיעה לסיומה עם מה שנראה כמו סוף הסכסוך בין האחים ליאם ונואל גלאגר.

הלהקה, שאחראית על כמה מהלהיטים הנצחיים כמו Wonderwall ו-Don't Look Back in Anger, הודיעה על 14 הופעות בממלכה המאוחדת ובאירלנד, כאשר מכירת הכרטיסים תחל ביום שבת הקרוב החל מהשעה 9:00 בבוקר.

סיבוב ההופעות המרגש ייפתח ב-4 וה-5 ביולי 2025 בקרדיף שבווילס, לפני שימשיך לארבעה תאריכים במנצ'סטר, ארבעה באצטדיון ומבלי בלונדון, שניים באדינבורו ושניים בדבלין, שם הסיבוב יסתיים ב-17 באוגוסט, כך הודיעה הלהקה בפוסט ברשתות החברתיות.

"זהו. זה קורה", כתבה הלהקה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האחים גלאגר מחזירים את אואזיס לבמה 

 

מאחורי פירוק הלהקה

אואזיס התפרקו ב-2009 לאחר שנים רבות של קרבות פנימיים, כאשר נואל גלאגר עזב את הלהקה רשמית זמן קצר לפני הופעה בפסטיבל ליד פריז. גם לפני הפירוק, האחים היו ביחסים עוינים ולכאורה לא דיברו אחד עם השני במשך שנים לאחר הפירוק.

"אנשים יכתבו ויגידו מה שהם רוצים, אבל אני פשוט לא יכולתי להמשיך לעבוד עם ליאם יום נוסף", כתב האח נואל גלאגר, גיטריסט וכותב השירים של הלהקה, בהצהרה באותה עת.

למרות שהאחים גלאגר לא הופיעו יחד מאז, שניהם מבצעים שירים של אואזיס בהופעות הסולו שלהם. ועדיין, הם תקפו אחד את השני בראיונות בתקשורת לאורך השנים.

נואל גלאגר האשים את אחיו הצעיר בכך שסובל ממכת חום שגרמה לביטול קונצרט ב-2009. הסולן הכחיש את ההאשמה ותבע, אך לבסוף ביטל את התביעה.

ב-2011, נואל גלאגר אמר לסוכנות הידיעות AP בראיון שהוא עזב את הלהקה לאחר אירוע בו ליאם גלאגר החל לנפנף בגיטרה "כמו גרזן... והוא מנפנף בגיטרה הזו סביב והוא כמעט, יודע, הוא כמעט קילף לי את הפנים עם זה, נכון?".

ב-2019, ליאם גלאגר אמר ל-AP שהוא מוכן להתפייס. "הדבר החשוב ביותר זה שאני והוא אחים", הוא אמר. "הוא חושב שאני נואש להחזיר את הלהקה בשביל הכסף. אבל לא הצטרפתי ללהקה כדי להרוויח כסף. הצטרפתי ללהקה כדי להנות ולראות את העולם".

"אני לא יודע מה הבעיה שלו", הוא המשיך. "אני חושב שהוא פשוט רצה ללכת לקריירה סולו, להרוויח את כל הכסף ולהיות מוקף בכל אנשי הכן שאפשר לפטר ולשכור מתי שהוא רוצה. איתי אי אפשר לעשות את זה".

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE