הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעצב העל הישראלי סירב לשתף פעולה עם SZA בשל דעותיה הפרו-פלסטיניות
הזמרת האמריקאית פנתה לאלון ליבנה בתקווה שיעצב לה שמלת ערב עבור טקס פרסי ה-MTV, בו היא מועמדת השנה בארבע קטגוריות. אלא שליבנה סירב: "התעלמות בוטה מהסבל שלנו"

טקס פרסי הווידאו-קליפים של MTV ייערך בפעם ה-41 ב-12 בספטמבר – באירוע המוזיקה הנצפה ביותר בעולם המוזיקה שמעניק פרסים לקליפים הטובים ביותר.

האמנים שהולכים על השטיח האדום של אירוע בינלאומי זה משקיעים רבות במראה שלהם ומחפשים את הסטייליסטים הטובים ביותר כדי ליצור עבורם תלבושת מקורית וסוחפת עיניים.

הזמרת האמריקאית SZA, או בעברית סיזה, לה יש מיליוני מעריצים ברחבי העולם – מועמדת השנה בארבע קטגוריות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום מסך מהופעה של SZA, אתר הבית של אלון ליבנה)

 

המעמד המרגש שם לחץ גבוה יותר להרשים את הקהל שלה – ולכן היא פנתה למעצב הישראלי אלון ליבנה וביקשה ממנו ליצור לה שמלת ערב.

למרות שזה חלום של כל סטייליסט, בהתחשב בפופולריות של SZA, אלון ליבנה דחה את ההצעה. הסיבה? SZA לא מסתירה את עמדותיה הפרו-פלסטיניות, והיא מציגה אותן על הבמה במיוחד מאז ה-7 באוקטובר.

כך למשל, במהלך הופעותיה בפריז שבצרפת ובסידני שבאוסטרליה, הזמרת בת ה-34 הניפה את דגל פלסטין על הבמה בזמן שהקהל צעק "תשחורר פלסטין".

 

 

ולא רק על הבמה, שכן SZA התבטאה פעם אחר פעם ברשתות החברתיות לגבי דעתה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, והעבירה ביקורת חריפה על ישראל והכישלון שלה לכבד זכויות אדם, לדבריה.

בהודעה לעיתונות, המעצב אלון ליבנה אמר: "למרות הערכתי הרבה ל-SZA כמעצב, בתקופה זו אני לא מעוניין לשתף פעולה עם מישהו שבחר להתעלם באופן כה בוטה מהסבל שלנו".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE